طلا و ارز

پیش بینی قیمت طلا و سکه 8 فروردین 1403/ سرگیجه در بازار طلا

به گزارش افق میهن؛






در سومین روز معاملاتی هفته، قیمت طلا و سکه همچنان بین قیمت دلار و قیمت جهانی طلا در نوسان بود. به نظر می رسد تضاد جهت گیری دلار و اونس جهانی طلا بازار طلا را دچار سرگیجه کرده است. این در حالی است که دلالان طلا منتظر آغاز رسمی معاملات از نیمه دوم سال هستند و روی ماه نشسته اند.



به گزارش افق میهن، قیمت دلار در معاملات پشتیبان روز هفتم افزایش یافت فروردین ماه کاهشی بود و در انتهای کانال اول کریدور ششم قرار گرفت. با این حال قیمت جهانی طلا صعودی است و در زمان نگارش این مقاله به ۲۱۹۳ دلار رسیده است!

این روند متناقض بازار طلا را در سومین روز معاملاتی هفته دچار سردرگمی کرد و باعث شد تا قیمت طلای ۱۸ عیار و سکه سنگین افزایش یابد و قیمت سایر قطعات سکه کاهش یابد.

کارشناسان بازار طلا معتقدند باید منتظر آغاز رسمی معاملات از نیمه دوم سال بود.

قیمت طلا و سکه ۷ فروردین ۱۴۰۳

قیمت سکه ۷

قیمت سکه امامی نسبت به روز دوشنبه افزایش اندکی داشت و به قیمت ۳۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید. با این حال قیمت سکه بهار آزادی به کانال ۳۵ میلیونی بازگشت و این قطعه طلا با قیمت ۳۵ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان معامله شد. قیمت نیم سکه در ۷ فروردین ماه به ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید و نسبت به دوشنبه ۱۰۰ هزار تومان کاهش داشت.

قیمت طلای ۱۸ عیار نسبت به روز دوشنبه کاهش یافته و به سه میلیون و ۲۲۸ هزار تومان رسیده است، اما نسبت به شروع بازار روز سه شنبه افزایش داشته است. قیمت مثقال طلا در معاملات روز سه شنبه به کانال ۱۳ میلیونی بازگشت، اما با وجود اینکه نسبت به ابتدای روز افزایش داشت، در نهایت به ۱۳ میلیون و ۹۷۹ هزار تومان رسید.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا