اخبار بورس

چه کسی در وجامی ۱۰ میلیون سهام فروخت؟

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبررسی‌های افق میهن نشان می‌دهد که در معاملات دیروز، در بین فروش همه سهامداران عمده، سهامدار عمده واقعی سرمایه‌گذاری جامی را می‌توان با نماد پیدا کرد. وجامی یکی از بزرگترین فروش ها را داشت.

مطابق تصویر زیر در معاملات روز سه شنبه ۳ بهمن در این ماه، دو سهامدار عمده شروع به فروش سهام کردند. سهامدار عمده واقعی این نماد ۱۰ میلیون سهم است ۱.۸ میلیارد تومان فروخته شد صندوق سرمایه گذاری توسعه دینامیک ترکیه نیز تقریباً ۱.۹ میلیون سهم دارد از سبدش یک وجامی درآورد.

همانطور که در بخش ۶۳، معرفی سهامداران بزرگ واقعی (اینجا) ذکر شد این سهامدار عمده واقعی که سهام می فروشد، مجید الماسی است. وی پیش از این در جلسه بیست و چهارم از روند سهام وجامی ابراز نارضایتی کرده بود. دی ماه اعلام کرده بود. (اینجا)

با این فروش ۱۰ میلیون سهم سهام مجید الماسی در وجامی به ۹۰ میلیون سهم رسید.

فروش متوالی صندوق سرمایه گذاری توسعه فیروزه پویا

نکته مهم دیگر در نماد وجامی فروش متوالی است صندوق سرمایه گذاری توسعه پویا فیروزه است. این صندوق برای چهارمین روز متوالی سهام Wajami را فروخت و ۱.۹ میلیون سهم دیگر را در Wajami فروخت. این صندوق از ابتدا بهمن ماه شروع به فروش و کاهش نسبت پرتفوی خود کرده است. صندوق سرمایه گذاری توسعه پویا فیروزه در حالی که در ۱ بهمن وی در ماه جاری دارای ۳۴.۳ میلیون سهم وجامی بوده که این میزان در ۴ سهم بوده است بهمن ماه به ۲۸.۴ میلیون سهم رسید. یعنی در چهار روز حدود ۶ میلیون سهم توسط این صندوق فروخته شد.

لازم به ذکر است که با توجه به تصویر بالا، صندوق سرمایه گذاری توسعه فیروزه پویا در نمادها نشان داده شده است. و ستایش، ستایش، شناخت و هنر سهامدار است. این صندوق در روز گذشته در هر چهار نماد ذکر شده سهام اضافه کرده است.

در نماد و هنر این صندوق تاخیر دارد دی ماه از راه رسیده است، اما نکته مهمتر این است که در نماد و مشاوره این صندوق به تاریخ ۲۷ شهریور او یک ماه است که خرید کرده است. در ۲۷ ام شهریور در این ماه، تعداد سهام صندوق در وتوسا ۵۲۶ میلیون سهم بود که مبلغ ۴ سهم است. بهمن این ماه به ۶۶۶ میلیون سهم رسید. خرید عمده صندوق سرمایه گذاری توسعه پویا فیروزه در سیمبل و توسا ظرف ۲۷ روز دی ماه تا ۴ بهمن این صندوق در این مدت ۵۱ میلیون سهم و اوراق بهادار به پرتفوی خود اضافه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا