اخبار بورس

چه کسی در کیسون ۹ میلیارد تومان سهم فروخت؟

قوی ترین فروش سهام در اولین روز معاملاتی سال:

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامدر اولین روز معاملاتی بورس در سال جدید، سنگین ترین فروش سهامداران عمده حقیقی در نماد کیسون این اتفاق افتاد و یک شخص واقعی ۹.۳ میلیارد تومان سهام فروخته شده او فروشنده ۵۰ میلیون سهم خود در این نماد بود. او کیست؟

او کیست؟

همانطور که از تصویر بالا مشخص است، افراد زیادی سهامدار عمده کازون محسوب می شوند. به طور کلی، این سهام موجود است خانواده انصاری است. شما بیش از ۴۰ درصد از سهام کیسون در اختیار دارند.

تحقیقات نبض بازار سهام نشان می دهد فردی که روز گذشته فروشنده این سهم بوده و ۹.۳ میلیارد تومان سهام فروخته است کسی نیست جز آنسه انصاری!

آنسه انصاری او با این فروش ۵۰ میلیونی سهام کیسون، اکنون ۸۹۲ میلیون سهم کازون را در اختیار دارد که ۴.۴۲ درصد از کل سهام کیسون را تشکیل می دهد.

لازم به ذکر است همانطور که از تصویر بالا مشخص است، اکثر سهام به صورت شخصی در اختیار کیسون است. محمدرضا انصاری او ۴ میلیارد سهام دارد و ۲۱.۵۷ درصد سهام کیسون و پس از آن را در اختیار دارد سید علی سید علیخانی گفته می شود که او ۸.۳۶ درصد از کل سهام کیسون را در اختیار دارد.

آنسه انصاری ۵۰ میلیون سهم را چه زمانی و به چه قیمتی فروخت؟

جالب است بدانید که او آن ۵۰ میلیون سهم را خریده است خط خرید و بین ساعت ۱۲:۱۰ الی ۱۲:۳۰ فروخته شد.

دیروز ۱۵۹ میلیون سهم در کیسون معامله شد که حدود یک سوم آن مربوط به فروش آنسه انصاری بود و این معاملات باعث شد تا کیسون طی روز گذشته صعود کند. حجم مشکوک بخور چون میانگین حجم معاملات ماهیانه کیسون تقریباً ۵۴ میلیون سهم است شده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا