ورزشی

چه کسی گفته برانکو بیاید؟

علی پروین درباره شکست پرسپولیس مقابل الدحیل قطر و حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا گفت: مشکل اصلی پرسپولیس این است که این تیم در شرایط رقابتی قرار ندارد، این مشکل هم به خاطر بازی است. یک بازی در لیگ و بازی بعدی ۲۰. روز بعد برگزار می شود. این مشکل نه تقصیر یحیی گل محمدی است و نه تقصیر رضا درویش. به عربستان سعودی نگاه کنید، آنها جمعه بازی می کنند، سه شنبه بازی می کنند و دوباره جمعه بازی می کنند. اما پرسپولیس این شرایط را ندارد. تیم باید کور رقابت باشد.

وی افزود: از هواداران پرسپولیس می خواهم صبور باشند. این تیم در فصل گذشته سه جام کسب کرده و درخشیده است. هوادار باید صبور باشد. با باخت نباید افتخاراتی را که به دست آورده ایم فراموش کنیم. فوتبال برد و باخت دارد. اگر پرسپولیس این هفته مقابل هوادر پیروز شود، انشالله استقلال را شکست داده و دوباره در رقابت قهرمانی قرار خواهد گرفت. هوادار باید انتظار داشته باشد که پرسپولیس همیشه برنده باشد.

پروین در ادامه گفت: مشکل این روزهای پرسپولیس این است که تیم در شرایط مسابقه قرار ندارد و فاصله بازی ها زیاد است. در ابتدای فصل تیم ها تمرین می کنند و شاید می خواهند فاصله بازی ها بیشتر شود اما وقتی در میانه فصل هستیم چرا باید فاصله بازی ها زیاد باشد؟

وی درباره پنالتی از دست رفته گلسیانی نیز گفت: من خودم پنالتی بوده ام، اگر پنالتی می زدم هرکس هر کاری می خواست انجام می داد و اگر گل نمی شد هزار گله داشت. گلسیانی هم ۵ یا ۶ پنالتی را تبدیل به گل کرد و یک بار هم گل نشد. گلسیانی را نمی توان مقصر شکست مقابل الدیل دانست. من به تنهایی بازی را تماشا می کردم، وقتی پرسپولیس در ۵ دقیقه اول گل زد، فکر می کردم چند گل دیگر هم به ثمر می رساند، اما تیم بعد از تساوی به هم ریخت. شرایط بازی به قدری بد شد که ۱۵ دقیقه آخر بازی افتتاحیه را ندیدم.

وی همچنین درباره مذاکره چند نفری از باشگاه پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ برای جایگزینی یحیی گل محمدی گفت: چه کسی این حرف ها را می زند؟ چه کسی به دنبال مربی است؟ درویش با حضور در تمرین پرسپولیس حمایت خود را از یحیی گل محمدی نشان داد. آیا می توان یک مربی موفق را اخراج کرد؟ کادر فنی پرسپولیس کار خود را انجام می دهد و مشکلی وجود ندارد. هواداران واقعی پرسپولیس نباید با یک باخت تیم و کادر فنی را پشت سر بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا