فناوری

کاربران اینترنت بیشتر به دنبال کد تخفیف کدام سایت ها هستند؟ دیجی کالا و فیلیمو در صدر

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

صدها میلیون وب سایت در جهان وجود دارد. این سایت ها برای اهداف مختلفی طراحی شده اند و روز به روز بر تعداد آنها افزوده می شود. زمینه فعالیت یک سایت می تواند هر چیزی باشد; اما در این میان سایت های فروشگاهی، خدماتی و تفریحی معمولا مخاطبان بیشتری دارند. با توجه به مخاطبان بالقوه زیاد، بسیاری از افرادی که می خواهند کسب و کار آنلاین داشته باشند به این مدل وب سایت مراجعه می کنند. به همین دلیل رقابت بین آنها شکل گرفته و سعی در جذب مخاطب بیشتر دارند. مثلاً برخی از آنها برای تبلیغات در فضای شهری یا اینترنتی می روند. بسیاری از آنها را به شما برای خرید محصولات و یا اشتراک کد تخفیف خرید اول و غیر اول رایگان می دهند. برخی سراغ اینفلوئنسرها می روند و برخی با نمایش نمونه های اولیه رایگان سعی می کنند جایگاه خود را در بین مخاطبان پیدا کنند. هر روش بسته به سیاست های تجاری متفاوت است. اما اگر بخواهیم یک جنبه مشترک را در بین روش های تبلیغاتی سایت های ایرانی در نظر بگیریم، آن روش کد تخفیف است. تقریباً هر سایت و مجموعه ای که شروع به کار می کند کدهای تخفیف مختلفی را به کاربران خود می دهد. در این میان کدهای تخفیف برخی از این سایت ها به صرفه تر بوده و یا به دلیل کیفیت خدمات مورد استقبال بیشتری قرار می گیرند.

Filmo محبوب ترین سایت فیلم و سریال است

علاقه مندان به فیلم ها و سریال ها باید با فیلمو آشنا باشند. Filmo یک شبکه پخش محتوای ویدیویی یا به اصطلاح VOD است. انواع فیلم، سریال، مستند و انیمیشن در این سایت قابل مشاهده است. فرقی نمی کند آثار ایرانی را دوست داشته باشید یا محتوای خارجی را ترجیح دهید. هیچ محدودیتی حتی برای ژانر وجود ندارد و شما می توانید هر چیزی را که بخواهید در Filmo پیدا کنید. می توان گفت فیلمو یکی از کامل ترین آرشیوهای فیلم و سریال را در اختیار دارد. اما برای دسترسی به این آرشیو، باید در آن مشترک شوید. همچنین در نظر داشته باشید که فیلمو یکی از تولیدکنندگان سریال های انحصاری سینمای خانگی است که تنها راه قانونی تماشای آن ها خرید اشتراک فیلمو است.

کاربران اینترنتی بیشتر به دنبال کدهای تخفیف کدام سایت هستند؟

اشتراک فیلیمو برای یک، سه و شش ماه قابل خرید است. با خرید هر یک از این طرح ها از دسترسی کامل به تمامی مطالب موجود در فیلمو بهره مند شده و می توانید آن ها را به صورت آنلاین تماشا یا دانلود کنید. دقت داشته باشید که دانلود و تماشای آفلاین فقط در سایت و اپلیکیشن فیلمو امکان پذیر است و نمی توانید فایل ها را در موبایل یا کامپیوتر خود ذخیره کنید. با توجه به تمام نکاتی که گفته شد، بدیهی است که کد تخفیف Filmo یکی از محبوب ترین تخفیف ها در زمینه فیلم و سریال است. اگر تا به حال فیلمی از این سایت ندیده اید و می خواهید آن را امتحان کنید یا برعکس، اگر قبلا مشترک شده اید و اکنون می خواهید تجربه خوب قبلی را گسترش دهید، کدهای تخفیف فیلمو امکان خرید ارزان تر را فراهم می کند. تنها قسمتی که کد تخفیف روی آن تاثیری ندارد اکران آنلاین است که به پخش فیلم ها همزمان با اکران عمومی اختصاص دارد.

تخفیف فیلمو

مبلغ تخفیف

قیمت بدون تخفیف

کد

شرایط خاص

کد تخفیف فیلمو به مدت یک ماه

۱۰ درصد

۱۴۰ هزار تومان

GHS

نامحدود

۶ ماه تخفیف فیلمو

۵۰ درصد

۸۴۰ هزار تومان

flm271

نه اول

کد تخفیف ۶۰% Filmo

۶۰ درصد

۴۲۰ هزار تومان

۳۰۲۰۱

اولین خرید اشتراک ۳ ماهه است

کد تخفیف فیلمو برای اولین اشتراک

۵۰ درصد

از ۱۴۰ هزار تومان تا ۸۴۰ هزار تومان

nrg81

ویژه اولین خرید از همه اشتراک ها

کد تخفیف دیجی کالا محبوب ترین تخفیف در سایت های فروشگاهی

حتما دیجی کالا را به عنوان یکی از اولین و موفق ترین سایت های فروشگاه اینترنتی می شناسید. دیجی کالا به عنوان یک بازار بزرگ پلیسی توانسته در عرضه و فروش انواع محصولات بسیار خوب عمل کند. در دیجی کالا هزاران محصول از فروشنده های مختلف وجود دارد و می توانید از لوازم الکترونیکی مانند موبایل و لپ تاپ گرفته تا اسباب بازی از آن خرید کنید. از دیگر اقلام پرفروش این مجموعه می توان به لوازم خانگی از جمله یخچال و ماشین لباسشویی، ظروف، پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه، هدفون و هندزفری، اسباب بازی، کتاب، لوازم آرایشی و زیورآلات اشاره کرد. جالب است بدانید که دیجی کالا تقریبا برای همه این دسته ها کد تخفیف دارد.

شاید بپرسید چرا دیجی کالا همچنان در بین ده ها فروشگاه دیگر افق میهن اول است؟ یکی از دلایل بارز آن تنوع زیاد است. با توجه به بازاری بودن این مجموعه، تعداد فروشندگان آن زیاد است و همین امر باعث شده تا از تنوع بی نظیری برخوردار باشد. طبیعتاً اگر بتوانید تمام محصولات مورد نیاز خود از مواد غذایی گرفته تا لوازم برقی را یک جا تهیه کنید، به چندین فروشگاه نخواهید رفت و خرید خود را از یک سایت انجام نمی دهید. در ضمن دیجی کالا با توجه به منابع فراوان این امکان را دارد که به مشتریان خود کد تخفیف بدهد.

کاربران اینترنتی بیشتر به دنبال کدهای تخفیف کدام سایت هستند؟

کد تخفیف دیجی کالا همیشه مشوق خوبی برای خریداران بوده است. استقبال کاربران از این تخفیف ها عموما بالاست و حتی برخی از افراد فقط با این تخفیف ها خرید خود را انجام می دهند. علاوه بر کد تخفیف فرصت هایی مانند ۸۰ درصد تخفیف در دیجی کالاتخفیف های شگفت انگیز، ارسال رایگان و حراج های پایان فصل نیز امکان خرید ارزان تر از دیجی کالا را فراهم می کند. علاوه بر این خدمات ویژه ای به اعضای دیجی پلاس ارائه می شود. در صورت خرید زیاد از دیجی کالا، با دریافت اشتراک دیجی پلاس، آسودگی دریافت تخفیف های منظم و ارسال رایگان را خواهید داشت. مراقب باشید که در بسیاری از مواقع کدهای تخفیف دیجی کالا به دلیل تعداد کاربران زیاد به سرعت تمام می شود. برخی از کدهایی که می توانید استفاده کنید در جدول زیر قابل مشاهده است.

تخفیف دیجی کالا

مبلغ تخفیف

قیمت بدون تخفیف

کد

شرایط خاص

کد تخفیف دیجی کالا ۵۰ هزار تومان

۵۰ هزار تومان

متغیر

TUDKT

خرید اول بالای ۲۰۰ هزار تومان

کد تخفیف دیجی کالا برای تمامی کاربران

۹۰ هزار تومان

متغیر

RPA90

خرید بالای ۴۰۰ هزار تومان بدون محدودیت

کد تخفیف اجناس دیجی بالای ۸۰۰ تومان

۱۰۰ هزار تومان

متغیر

NYVOE

خرید غیر اول بالای ۸۰۰ هزار تومان

کد تخفیف دیجی کالا ارسال رایگان

۱۰۰ درصد

متغیر

KFHS

برای تمامی کاربران با خرید بالای ۲۰۰ هزار تومان

کد تخفیف دیجی کالا برای اولین خرید

۱۰۰ هزار تومان

متغیر

GRSP

خرید بالای یک میلیون تومان

چگونه تخفیف های معتبر پیدا کنیم؟

یکی از مشکلاتی که مردم با کدهای تخفیف پیدا می کنند این است که منقضی شده یا نامعتبر هستند. آنچه اغلب باعث این مشکلات می شود عدم توجه به شرایط اعمال کد یا زمان انقضای آن است. معمولا کدهای تخفیف عدد مشخصی دارند. به عنوان مثال کد تخفیف دیجی کالا ممکن است ۱۰۰۰۰۰ نفر ظرفیت داشته باشد. طبیعتا اگر این تعداد خریدار قبل از شما از کد استفاده کرده باشند با پیام انقضای کد مواجه خواهید شد. علاوه بر این، گاهی اوقات تخفیف ها ممکن است فقط برای خریدارانی که بار اول یا برای اولین بار خریداری نمی کنند یا روی دسته خاصی از محصولات کار می کنند. بهترین کار این است که ابتدا به دنبال تخفیف از منابع معتبر و سایت های انتشار کد تخفیف باشید. همچنین به خاطر داشته باشید که اکثر فروشگاه ها، به خصوص سایت های بزرگ مانند Filmo و Digikala، در صورت لزوم تخفیف های بیشتری ارائه می دهند. رویدادهایی مانند جمعه سیاه، نوروز، روز دختر، روز زن، یلدا و تولد سایت ها از جمله این مناسبت ها هستند. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی در این مواقع، احتمال یافتن تخفیف بهتر افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا