ورزشی

کارلوس کی‌روش اخراج شد

در این مدت سبک دفاعی کارلوس کی روش بارها مورد انتقاد رسانه ها و هواداران فوتبال قطر قرار گرفت و آنها با این سرمربی پرتغالی نشان دادند که به آینده تیم ملی کشورشان خوشبین نیستند اما فدراسیون فوتبال قطر واکنشی نشان نداد. به این انتقادات و کارلوس کی روش حمایت کرد

با این حال، امروز و در شرایطی که حدود یک ماه تا شروع جام ملت های آسیا باقی مانده، فدراسیون فوتبال قطر در تصمیمی غیرمنتظره کارلوس کی روش را از سمت خود برکنار کرد و حالا او در مدت زمان کوتاهی به سرمربی جدید نیاز دارد. در اختیار دارد. برای انتخاب

کی روش در شرایطی از سمت خود برکنار شد که در دو بازی قبلی تیم ملی قطر در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ نتایج خوبی کسب کرده بود و افغانستان را با نتیجه ۸ بر یک و هند را با نتیجه شکست داده بود. از ۳-۰.

اما به نظر می رسد نارضایتی بازیکنان از همکاری با کی روش و همچنین مسائل مربوط به آکادمی اسپایر و امکانات پزشکی که سرمربی پرتغالی به طور ویژه برای تیم ملی قطر در نظر گرفته بود، از دلایل اخراج او باشد. قطری ها معتقدند که او بالاترین امکانات پزشکی است.

در این بین البته شکست ۴ بر صفر مقابل ایران یکی از نتایج ناامید کننده مدافع عنوان قهرمانی بود که حالا با این تصمیم در آستانه جام ملت های ۲۰۲۳ قطر فوتبال آسیا را شگفت زده کرده است و باید دید. که جایگزین سرمربی سرشناس پرتغالی خواهد شد.

قرار است تا دقایقی دیگر این خبر به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال قطر اعلام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا