اقتصاد جهان

کره جنوبی رمزارز “متخلفان” مالیاتی را مصادره می کند

به گزارش خبرگزاری افق میهن به نقل از راشاتودی، رسانه های کره جنوبی گزارش دادند که مقامات محلی این کشور قصد دارند برای جلوگیری از فرار مالیاتی، دارایی های ارز دیجیتال شهروندانی را که حتی چند صد دلار بدهی مالیاتی دارند، مصادره کنند.

مقامات شهر پوهانگ در شرق کره جنوبی، موجودی ارزهای رمزنگاری شده افرادی را که ۵۰۰۰۰۰ وون (حدود ۳۶۸.۷۶ دلار) یا بیشتر به اداره مالیات محلی بدهکار هستند، مسدود خواهند کرد.

ارزش دارایی های رمزنگاری متعلق به فراریان مالیاتی در شهر اخیراً افزایش یافته است، در حالی که شهر بیش از ۱۲ میلیون دلار مالیات معوقه ثبت کرده است.

مقامات محلی در حال بررسی دارایی‌های ارز دیجیتال بیش از ۵۲۰۰ فرار مالیاتی در صرافی‌هایی مانند Bithumb، Upbit، Korbit و Coinone هستند.

در ادامه این گزارش توضیح داده شده است که در صورت تایید، کیف پول دیجیتال افرادی که معوقات مالیاتی دارند، بلافاصله ضبط و تراکنش‌های آن‌ها مانند خرید و فروش یا برداشت متوقف می‌شود.

در صورت پرداخت غیرارادی معوقات پس از توقیف، دارایی‌های مجازی در بازار ارزهای دیجیتال فروخته می‌شوند تا معوقات را پوشش دهند.

وون کی هو، رئیس اداره مالیات محلی پوهانگ، گفت: “ما تمام تلاش خود را می کنیم تا با فرارهای مالیاتی قدیمی، نه تنها از طریق مصادره و فروش دارایی های مجازی، بلکه از طریق معرفی انواع ویژه (بدهی) همگام شویم. تکنیک های مجموعه.» مناسب برای عصر دیجیتال.

بر اساس این گزارش، پوهانگ تنها شهر کره جنوبی نیست که از مصادره ارز دیجیتال برای جمع آوری مالیات استفاده می کند. سال گذشته، مقامات شهر Cheongju همچنین گفتند که قصد دارند کسانی را که حدود ۷۵۰ دلار مالیات بدهی دارند، هدف قرار دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا