بانک و بیمه

کروکی آنلاین آزمایش خود را در استان قم پس داد

به گزارش افق میهن، علی استاد هاشمی امروز (دوشنبه) در نشست خبری همایش بین المللی بیمه و توسعه اظهار کرد: کروکی آنلاین حدود یک سال و نیم پیش راه اندازی شد و ۲۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه سرمایه گذاری شد. برای این منظور هشت هزار تبلت خریداری کردیم که چهار هزار و هشت هزار تبلت از گمرک ترخیص شد.

وی افزود: «تقلب آنلاین» به صورت قضایی توسط پلیس راهور استان قم انجام شد و قرار بود امروز همزمان با روز بیمه افتتاح شود. اما از آنجایی که رئیس جمهور وقت برای حضور در این کنفرانس را نداشت، برگزاری آن به تاریخ دیگری موکول شد. پروسه تموم شد این

رئیس کل بیمه مرکزی در ادامه درباره سرمایه گذاری شرکت های بیمه گفت: سال گذشته ۱۲۰ همات (هزار میلیارد تومان) سرمایه گذاری داشتیم اما آمار شش ماهه امسال هنوز اعلام نشده است. باید بگویم سرمایه گذاری ها حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش یافته است.

وی در تشریح بیمه اربعین گفت: ملاک بیمه، ثبت نام افراد در سامانه «سماح» است، بنابراین این سامانه باید مستقیماً به سامانه ارائه دهنده بیمه متصل شود تا افرادی که در آن ثبت نام کرده اند، بیمه شوند.

رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه بیمه نامه اربعین فراز و نشیب هایی داشته است، افزود: در حال حاضر مدیریت بیمه اربعین بر عهده وزارت کشور است، بر این اساس بیمه نامه اربعین اجباری می شود و افراد فاقد آن. بیمه نامه مجاز به انجام این کار از کشور خارج نشوید.

وی خاطرنشان کرد: امسال نسبت خسارت بیمه گذار اربعین ۱۱۵ درصد بوده است. یعنی ضرر ۱۵ درصدی.

پروفسور هاشمی درباره واگذاری تخفیف های بیمه ای نیز گفت: در قانون جدید بیمه مسئولیت بیمه نامه به نام مالک خودرو است و زمانی که تخفیف ها منتقل می شود به شخص یا یکی از بستگان درجه یک منتقل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا