بانک و بیمه

کروکی بیمه تصادفات در کل کشور آنلاین می شود

علی استاد هاشمی در حاشیه سفر به سمنان در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به تصمیمات اخیر در خصوص بیمه حوادث رانندگی تاکید کرد: با کمک فرماندهی نیروی انتظامی به دنبال “آنلاین” هستیم. گزارش تصادف. برای صرفه جویی در وقت و انرژی.

وی با بیان اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی در دو سال اخیر اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده است، افزود: همچنین سرمایه گذاری های خوبی برای پیاده سازی سامانه های کروکودیل آنلاین در حوزه تصادفات صورت گرفته است.

مدیرعامل بیمه مرکزی ایران تصریح کرد: با سرمایه گذاری بیمه ایران و پلیس راهور در زیرساخت های کروکی آنلاین، این طرح آرام آرام در حال تحقق است و به زودی در سراسر کشورمان اجرایی می شود.

پروفسور هاشمی با بیان اینکه جلساتی با مسئولان راهور برگزار شده است تا بتوانیم تا ۲۲ آذرماه امسال این طرح را نهایی کنیم، گفت: با این اقدام روند اسکیس در سراسر کشور دگرگون می شود و سایر اسکیس های دستی و کاغذی تغییر می کند. ناپدید می شوند. .

وی با بیان اینکه این امر برای شرکت‌های بیمه نیز مفید خواهد بود زیرا فرآیندهای اداری را کاهش می‌دهد، گفت: یکی از اهداف معرفی کرایه‌های آنلاین سهولت استفاده از خدمات بیمه‌ای و تسریع در تسویه حوادث است.

مدیرعامل بیمه مرکزی ایران گفت: کروکی در این طرح توسط پلیس راهور تهیه شده و نیروهای راهداری در سراسر کشور در حال آموزش هستند.

پروفسور هاشمی تصریح کرد: در این طرح جدید پلیس با استفاده از تبلت سوابق تردد جدید را ثبت و بلافاصله به صورت آنلاین در اختیار شرکت های بیمه قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا