بانک و بیمه

کسب سهم مناسب از بازار با کار گروهی در سال ۱۴۰۲

به گزارش افق میهن، همایش ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ و تبیین اهداف سال ۱۴۰۳ با حضور ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی، اعضای هیأت مدیره، هیئت مدیره، معاونین، روسای ادارات کل و مدیران کل بانک مرکزی برگزار شد. ادارات شعب استانی و شعب مستقل بانک .

ابوالفضل نجارزاده در این همایش ضمن ارزیابی مثبت از عملکرد بانک ملی در سال ۱۴۰۲، به تشریح سیاست ها و اولویت های جدید بانک ملی در سال جدید پرداخت و گفت: یکی از رویکردها و سیاست های کلیدی بانک ملی در سال جدید است به موقعیت قبلی برگردید و آن را تثبیت کنید، آن را حفظ کنید. جایگاه فعلی این بانک ورود به برنامه های توسعه صنعت نفت و حضور در بازار سرمایه است.

وی تاکید کرد: با استفاده از کار گروهی و توان همکاران در تمامی شعب بانک در سال ۱۴۰۲ توانستیم سهم بازار خوبی را به دست آوریم. بیشتر از بازار استفاده کنید.

نجارزاده با توجه به شعار «جهش تولید با مشارکت مردمی» تاکید کرد: با توسعه و تولید محصولات مناسب، بهره گیری از همه ظرفیت ها، برنامه ریزی منسجم و دقیق و حضور فعال در همه عرصه ها، تلاش می کنیم نقش موثری در اجرای برنامه داشته باشیم. شعار بازی ۱۴۰۳. .

به گفته مدیرعامل بانک ملی ایران: افزایش سرمایه ۲۵ درصدی، کسب سهم بازار، توسعه منابع، فروش ۳۶ درصدی دارایی های بانک، واگذاری موسسه نور، توسعه زیرساخت های فناوری، تامین طرح ملی خیریه، تامین ارز اربعین و ارائه خدمات بانک کارگشای گنجانده شده است. وی مهمترین اقدامات این بانک را در سال گذشته برشمرد و ابراز امیدواری کرد در سال جاری نیز با اجرای اقدامات مناسب، موفقیت ها و پیشرفت های خوبی حاصل شود.

نجارزاده با بیان اینکه در ابتدای سال بانک ملی پس از سال ها برنامه ریزی منسجم توانست سهم بازار خود را حفظ کند، افزود: ما اولین بانک در ۱۷ استان کشور هستیم و با این رویکرد همه استان ها می توانند با کار تیمی این کار را انجام دهند. ، هم افزایی و کار بیشتر.” تلاش مضاعف نسبت به سایر بانک ها به بانک کمک می کند تا بر تعارض غلبه کند.

وی با اشاره به هزینه پولی و نرخ موثر تسهیلات در سال جاری، یادآور شد: امسال نیازمند طراحی و تولید محصولات ویژه برای ارائه تسهیلات خرد به آحاد جامعه هستیم.

مدیرعامل بانک ملی ایران وجود شعب و نیروهای توانمند و خلاق را بزرگترین ویژگی این بانک دانست و ادامه داد: نقشه راه همه واحدهای بانک در سال جاری مشخص است و همه باید روی دستیابی به این اهداف تمرکز کنیم. با کار تیمی و هم افزایی

نجارزاده با تاکید بر اینکه ارتباط مستقیم با شرکت های بزرگ باید تسهیل شود، گفت: تصمیم گیری در زمینه ارتباط و ارائه خدمات مالی به شرکت های بزرگ باید به سرعت اتخاذ شود.

وی همچنین سهم نیروی انسانی مجرب و توانمند را در موفقیت بانک دانست و افزود: مسائل معیشتی کارکنان نیز به دل مدیران بانک نزدیک است و تا حد امکان در محدوده قانون رسیدگی می شود. .

وی ادغام موسسه نور را اقدامی بزرگ و منحصربفرد از سوی بانک ملی دانست و گفت: با این اقدام جایگاه این بانک به عنوان بانک پیشرو در شبکه بانکی نشان داده شد.

نجارزاده با تاکید بر اینکه صلاحیت کارکنان برای انتصاب ضروری است، ادامه داد: آموزش کارکنان بانک ملی اقدامی ضروری و ضروری در راستای توسعه و نفوذ به بازارهای جدید است.

وی با تشکر از همکاران برگزارکننده این همایش گفت: در این دو روز با بررسی فعالیت ها و اقدامات بانک، بیش از پیش با نقاط قوت و ضعف بانک آشنا شدیم تا بر اساس تحلیل های موجود بتوانیم موارد را بهبود بخشیم. ”

در ادامه این همایش، مدیرعامل بانک ملی ایران به تبیین اهداف و راهبردهای بانک پرداخت و در خصوص موضوعات و سوالات مطرح شده از سوی مدیران به تبادل نظر و تبادل نظر پرداخت و برنامه های پیش رو در زمان تاسیس بانک ملی را تشریح کرد بانک در سال ۱۴۰۳ گفت: انتصابات در بانک بر اساس اصل شایستگی بوده و شفافیت در امور وجود دارد.

باید گفت؛ توسعه شرکت تابام، افزایش رفاه همکاران، گسترش محصولات جامع بانکی، معرفی سامانه جامع تسهیلات، توسعه زیرساخت‌های فناورانه، نظارت دقیق‌تر بر هزینه‌ها و گسترش وصول بدهی‌ها از جمله موضوعات مورد بحث مدیرعامل ملی بود. بانک ایران در این همایش.

در این همایش مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک نیز در کارگروه فنی ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ و تبیین اهداف سال ۱۴۰۴، طرح مشکلات، ارائه، اظهار نظر شرکت کردند. ، مباحث مربوطه را بررسی کرده و نظر خود را در مورد امور بانکی و دفتر مرکزی ارائه نمایید. در ادامه این کارگروه در پاسخ به سؤالات حاضران، مهم ترین دستورالعمل ها و برنامه های کاری بانک را مورد بحث و بررسی قرار داد و پیشنهاداتی برای اجرای هرچه بهتر برنامه های بانک ارائه کرد.

این کارگروه در خصوص افزایش حضور در بازار سرمایه، کاهش مطالبات، مدیریت و جذب منابع، افزایش سهم بازار، ارائه ابزار تمایز، بهبود تراز نقدینگی، نیاز به محصولات برتر، در نظر گرفتن نیازهای مشتریان، توسعه زیرساخت های فناوری، شایسته سالاری، سازماندهی می باشد. از داده ها، رفع نارضایتی، حمایت از معیشت همکاران، اصلاح کمبود نیرو، تقویت جانشین پروری، تقویت بازاریابی و نیاز به محصولات برتر مورد تاکید قرار گرفت.

در ادامه این همایش گزارشی از شاخص های عملکردی بانک در فصول و بندهای مختلف سال ۱۴۰۲ توسط مسئولین اداره کل تحقیقات و مدیریت راهبردی بانک ارائه شد و به سوالات حاضرین پاسخ داد. همچنین روسای ادارات کل استان ها و شعب مستقل نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص مسائل و امور بانکی بیان کردند.

این همایش در دومین روز با معرفی و تقدیر از روسای واحدهای برتر بانکی که در سال گذشته عملکرد خوبی داشته اند به کار خود پایان داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا