اخبار اقتصاد ایران

کفپوش ضد لغزش از کاربردی ترین تجهیزات استخر و جکوزی

کفپوش ضد لغزش استخر یکی از اجزای حیاتی استخرها است که علاوه بر ایجاد عملکرد بهتر برای شناگران، ایمنی، راحتی و زیبایی محیط استخر را نیز تضمین می کند.

کفپوش ضد لغزش یا کاشی ضد لغزش یکی از تجهیزات کاربردی و مهم استخر و جکوزی است. کف استخر به سطوح مختلف استخر، جکوزی، حمام و سالن های مرطوب می چسبد و از سر خوردن افراد جلوگیری می کند. یکی از مهم ترین مواردی که در استخرها باید رعایت شود، تامین سلامت و ایمنی شناگران است. در اکثر محیط های مرطوب مانند استخرها، برخی از افراد، کودکان و افراد مسن ممکن است به دلیل خیس بودن پاها بلغزند. بنابراین با خرید کفپوش ضد لغزش حمام و استخر می توانید مشکل سر خوردن و صدمه زدن افراد را برطرف کنید. کاشی ضد لغزش و کفپوش ضد لغزش از مواد پی وی سی ساخته شده و به سطوح اماکن مرطوب مانند استخر، جکوزی، حمام، سرویس بهداشتی و بالکن و به اندازه راهروهای مرطوب که امکان سر خوردن انسان وجود دارد می چسبد. بنابراین وقتی روی کفپوش ضد لغزش رول راه می روید، این کفپوش تکان نمی خورد.

دارندگان استخر می توانند برای اطمینان از سلامت شناگران، سالمندان و کودکان کلیه تجهیزات استخر و جکوزی را از فروشگاه اینترنتی تجهیزات استخر خریداری کنند. کفپوش ضد لغزش استخر یکی از اجزای حیاتی استخرها است که علاوه بر ایجاد عملکرد بهتر برای شناگران، ایمنی، راحتی و زیبایی محیط استخر را نیز تضمین می کند. در ادامه این مقاله بیشتر به استفاده از تجهیزات استخر و جکوزی مانند کاشی های ضد لغزش استخر می پردازیم.

خرید تجهیزات استخر و جکوزی

تجهیزات استخر و جکوزی محصولاتی هستند که برای ساخت، نگهداری و نظافت استخر، سونا و جکوزی مورد استفاده قرار می گیرند. برای استفاده بهتر از استخر، سونا و جکوزی باید تجهیزات و لوازم جانبی تهیه شود. این تجهیزات و لوازم استخر برای تمیزی، شفافیت و دمای مناسب آب استخر بوده و شامل امکانات رفاهی و لوازم جانبی استخر نیز می باشد. بطور کلی تجهیزات استخر و جکوزی طیف وسیعی از امکانات در نظر گرفته شده است. برخی از این امکانات برای استخرها ضروری است و اگر در دسترس نباشد شناگران دچار مشکل می شوند و برخی دیگر صرفا برای افزایش رفاه آنها خریداری می شود. از تجهیزات لازم می توان به دستگاه های ضدعفونی آب، پمپ و فیلتر تصفیه استخر، گرمایش، تامین فشار و گردش آب و … اشاره کرد که تخت، چراغ استخر، نردبان، سایبان، سینی استخر شناور چوبی و … نمونه هایی از لوازم جانبی استخر و تجهیزات استخر

همچنین مواد نگهداری آب استخر مانند ضد جلبک استخر Poolplex و انواع زلال کننده های آب استخر نیز در گروه تجهیزات و ملزومات استخر قرار می گیرد.

تجهیزات استخر و تجهیزات آن بسته به نوع کاربری استخر، عمومی یا خصوصی بودن و بسته یا باز بودن استخر می تواند متفاوت باشد. این امکانات را می توانید با توجه به لیست قیمت تجهیزات استخر از فروشگاه های معتبر ارائه دهنده تجهیزات استخر به صورت عمده تهیه کنید.

کفپوش ضد لغزش چیست و چه مزایایی دارد؟

کاشی های ضد لغزش یا کفپوش های ضد لغزش از مواد پی وی سی ساخته می شوند و بر روی سطوح مختلف قرار می گیرند و به دلیل مواد مناسب چسبندگی دارند. در اکثر محیط های مرطوب به دلیل انتقال رطوبت به پا یا کفش افراد، امکان سر خوردن و سر خوردن وجود دارد. بنابراین با نصب کفپوش های ضد لغزش از سر خوردن افراد بر روی سطوحی مانند استخر، جکوزی، سونا، حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و … جلوگیری می شود.

کودکان به دلیل هیجان و همچنین افراد مسن به دلیل ضعف عضلانی ممکن است در محیط های مرطوب مانند حمام و استخر دچار لغزش و آسیب های جدی شوند. بنابراین، خرید کفپوش ضد لغزش حمام و کفپوش استخر برای جلوگیری از این خطرات احتمالی حیاتی است. کفپوش سرامیکی ضد لغزش در مکان هایی که احتمال افتادن و شکستن ظروف وجود دارد مانند آشپزخانه برای جلوگیری از ایجاد صدای ناخوشایند و جلوگیری از شکستن ظروف استفاده می شود.

مزایای خرید کفپوش ضد لغزش حمام یا کفپوش استخر

با خرید کفپوش ضد لغزش سرویس بهداشتی و یا نوار ضد لغزش حمام، افراد مسن و کودکان به دلیل خیس بودن سطح سرویس بهداشتی سر نخورند و از صدمات و آسیب به این افراد جلوگیری می شود. در زیر به سایر مزایای این تجهیزات اشاره می کنیم:

  • مقاومت بالا در برابر مواد شوینده
  • مقاوم در برابر رطوبت
  • عدم سایش در تغییرات دما
  • مشبک و با سوراخ های زیاد
  • ظاهر زیبا و تنوع رنگ
  • جذب رطوبت بالا
  • قیمت مناسب کفپوش ضد لغزش
  • نصب آسان
  • انعطاف پذیری بالا
  • زندگی طولانی
  • قدرت چسبندگی بالا به سرامیک و کاشی

انواع کفپوش های ضد لغزش یا کاشی های ضد لغزش

این محصولات در رنگ ها و ضخامت های مختلف تولید می شوند. دو نوع کاشی ضد لغزش و کفپوش رول ضد لغزش نیز بر اساس ابعاد تقسیم بندی می شوند. هر کدام از این انواع برای فضای خاصی مناسب بوده و بر اساس شرایط آن مکان خریداری می شود.

کفپوش رول ضد لغزش

کفپوش ضد لغزش رول برای فضاهایی با متراژ بیشتر و مساحت بزرگتر استفاده می شود. بیشترین موارد استفاده از این نوع کفپوش ها در فضاهای باز و اماکن عمومی است. نمونه های ضخیم تر این کفپوش ها دارای استحکام بیشتر و مقاومت بیشتری در برابر تغییرات دما هستند.

کاشی ضد لغزش

کفپوش کاشی ضد لغزش را می توان در داخل خانه برای جلوگیری از سر خوردن افراد استفاده کرد. این نوع کفپوش دارای قطعات کوچک تری است و در طرح های مختلفی نصب می شود. کاشی های ضد لغزش مانند یک پازل به هم متصل شده اند و می توانید با ترکیب چند تا از آنها فضای متفاوتی ایجاد کنید.

نوار ضد لغزش حمام

یکی از حوادث خطرناک برای سالمندان و کودکان سر خوردن در حمام و توالت است. افرادی که افراد مسن و کودکان در خانه خود دارند باید کفپوش حمام غیر لغزنده را خریداری کنند. زیرا با استفاده از نوار ضد لغزش در سرویس بهداشتی از سر خوردن این افراد در کنار وان، سرویس بهداشتی و … جلوگیری می شود و در واقع با خرید کفپوش ضد لغزش سرویس بهداشتی با بهترین قیمت کفپوش حمام، ایمنی بدن خود را تضمین می کنید. کودکان و افراد مسن.

کفپوش ضد لغزش استخر

یکی از تجهیزات مهم اطراف استخر، کفپوش ضد سر استخر است. با توجه به اینکه محیط استخر، سونا و جکوزی همیشه خیس است، آن را خریداری کنید. کفپوش ضد لغزش بسیار مهم و حیاتی است. این کفپوش ها آب را به خوبی به کانال مورد نظر هدایت می کنند و لغزنده نیستند. از طرفی کفپوش ضد سر استخر در تابستان و فضای باز گرم نمی شود و باعث انتقال حرارت به پا نمی شود.

کفپوش آشپزخانه بدون لغزش

ممکن است به دلیل ریختن روغن و چربی، کف آشپزخانه کثیف یا خیس باشد. با انتخاب کفپوش مناسب می توانید احتمال خطرات را در این محیط خطرناک از بین ببرید. این نوع کفپوش ها با مواد شوینده خانگی قابل شستشو بوده و بسیار مقاوم و بادوام هستند. از طرفی این محصولات بر روی سطوح سیمانی، بتنی و چوبی نیز قابل نصب هستند.

کفپوش استخر رشته فرنگی مات

یکی از انواع کفپوش استخر، کفپوش حصیری استخر یا کفپوش اسفنجی است. این تجهیزات استخر و جکوزی برای سطوح لغزنده با خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیر تولید می شوند. استفاده از کفپوش اسفنجی باعث افزایش ایمنی استخرها می شود. این نوع کفپوش ها به دلیل عدم جذب گرد و غبار و کارایی بالا در استخرها، سرویس های بهداشتی، رختکن، سرویس های بهداشتی، مغازه ها و … نصب می شوند. این نوع کفپوش به دلیل قابلیت ارتجاعی بالا در آشپزخانه برای جلوگیری از شکستن ظروف هنگام افتادن استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا