خودرو

کلنگ‌زنی و احداث مجموعه کارخانه‌های صنعتی رایزکو در بم


آنچه دیگران می خوانند:

مجموعه کارخانه صنعتی رایزکو با ظرفیت تولید سالانه سه تا پنج میلیون قطعه خودرو عصر دیروز در ارگ جدید منطقه ویژه اقتصادی بم با حضور استاندار کرمان و رئیس هیئت مدیره رایزکو آغاز به کار کرد.

مجموعه کارخانه تولید قطعات رایزکو در زمینی به مساحت ۵۵۰ هزار متر مربع با ۱۷۵ میلیون یورو وام سرمایه گذاری ارزی و ۳.۵ همات (۳۵ هزار میلیارد ریال) سرمایه گذاری ریالی احداث می شود.

حمیدرضا صمدی، موسس و رئیس هلدینگ رایزکو در آیین انتخاب و ساخت مجموعه کارخانه صنعتی رایزکو در منطقه ویژه اقتصادی ارگ گفت: ایران بیش از ۲.۵ برابر ترکیه دارایی و نیروی انسانی دارد. در زمینه استخراج، بیش از سه برابر ظرفیت عربستان سعودی است. و ما باید این ثروت را وارد چرخه اقتصادی کنیم.

رئیس هیئت مدیره رایزکو گفت: این مجموعه همواره در جهت عالی ترین و بهترین اهداف تلاش کرده و در نظر دارد همواره به این اصل پایبند باشد.

مدیرعامل رایزکو گفت: رهبر انقلاب در ۱۴ سال گذشته همواره بر اشتغال، صنعت و امید تاکید داشته اند و ما نیز وظیفه داریم همین سیاست ها را برای ایجاد اشتغال و امید به جامعه دنبال کنیم.

صمدی در ادامه خاطرنشان کرد: باید از حواشی پرهیز کنیم و این حواشی نباید مانع تولید باشد و باید به منویات رهبر معظم انقلاب عمل کرده و تولید را افزایش دهیم تا به عنوان تولیدکننده درگیر حاشیه نباشیم.

گفتنی است هلدینگ رایزکو با بیش از سه دهه فعالیت، بیش از ۲۵ شرکت زیرمجموعه دارد. این گروه که در ابتدا فعالیت خود را در بخش خودرو آغاز کرد، هم اکنون در حوزه های مختلفی از جمله قطعه سازی، نفت و گاز و همچنین شتاب بخشی صنعت پتروشیمی، ترکیبات پلیمری، نوآوری، صنایع غذایی و مسئولیت اجتماعی فعال است.

این گروه همواره سعی کرده است با ارتقای کمی و کیفی محصولات خود چشم اندازی روشن از فعالیت های تولیدی و تجاری در داخل و خارج از کشور ایجاد کند. تعاملات بین المللی گسترده ای ایجاد و مدیریت می کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا