فناوری

یک افسر اسرائیلی در شمال نوار غزه کشته شد

پایگاه خبری تحلیلی میهن تجارت (mihantejarat.com):

در شرایطی که درخواست‌های منطقه‌ای و بین‌المللی برای رد طرح‌های اشغالگران برای آوارگی مردم غزه وجود دارد، رژیم اشغالگر به جنگ نسل‌کشی خود ادامه می‌دهد و همزمان با رویارویی مقاومت فلسطین با رژیم اشغالگر، هدف قرار دادن آوارگان و پناهگاه‌ها افزایش یافته است. نیروهای اشغالگر در محورهای مختلف

به گزارش ایسنا، با آغاز نود و سومین روز تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه، اشغالگران در بحبوحه نبردهای شدید با مقاومت فلسطین به بمباران نوار غزه ادامه می دهند و مقاومت توانسته خسارات جدیدی به نظامیان وارد کند. . و تجهیزات آنها که بارزترین آنها مرگ است. جایگزینی فرمانده تیپ آموزشی در تیپ نهال با تعداد زیادی سرباز مشکل بود.

ارتش اشغالگر روز شنبه اعلام کرد که یک افسر جدید با درجه سرگرد در نبردی در شمال نوار غزه کشته شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی افزود: سرهنگ روی یوشای یوسف مردخای اهل تل آویو از فرماندهان تیپ نهال در نبردی در شمال نوار غزه به شهادت رسید و خانواده وی مطلع و به درجه ای رسیدند. سرهنگ پس از مرگش

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه تعداد جدید کشته شدگان از آغاز عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر و همچنین در جریان تهاجم زمینی به غزه را اعلام کرد.

ارتش این رژیم در به روز رسانی اطلاعات خود در سایت رسمی خود از کشته شدن ۵۱۰ سرباز و افسر از ۱۶ اکتبر در جریان درگیری در غزه خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که تعداد سربازان مجروح این رژیم از ۱۶ اکتبر به ۲۳۳۶ نفر رسیده است. ارتش در سایت خود نوشت: تعداد مجروحان از آغاز عملیات زمینی نوار غزه در ماه اکتبر به ۱۰۲۶ نفر افزایش یافته است. . ۲۷.

این در حالی است که در آخرین جنایات اشغالگران، در بمباران مدرسه ای که آوارگان در اردوگاه المغازی در مرکز غزه بودند، تعدادی از فلسطینی ها شهید و تعدادی زخمی شدند و نیروهای اشغالگر تیراندازی کردند. در آمبولانس ها و آمبولانس ها کارکنان آمبولانس در این کمپ

سایت عربی ۴۸ نیز در این باره نوشت، بر اثر بمباران منزل خانواده تامرز در دیرالبلاح و مدرسه ای که پناهجویان در اردوگاه المغازی را در خود جای داده بود، ۱۳ نفر شهید شدند.

همچنین همزمان با حمله هوایی به تل الزعتر در شمال نوار غزه، نیروهای اشغالگر یک ساختمان مسکونی متعلق به خانواده «ابو البا» در الفلوجه در جبلیه واقع در شمال غزه را بمباران کردند. غزه .

گزارشگر الجزیره گزارش داد که تعدادی از فلسطینی ها در این حمله به شهادت و زخمی رسیده اند.

در پی بمباران رژیم صهیونیستی که خانه خانواده العجاز در محله الظهور در شمال شهر رفح در جنوب نوار غزه را هدف قرار داد، تعدادی مجروح از جمله کودکان به ابویوسف آل منتقل شدند. -بیمارستان نجار .

خبرنگار الجزیره همچنین گفت: تعداد شهدای بمباران اسرائیل که یک ساختمان در رافا را هدف قرار داده است ، به هفت نفر افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار الجزیره، گلوله باران رژیم صهیونیستی که خانه ای را در دیرالبلاح در مرکز نوار غزه هدف قرار داد، چندین تلفات بر جای گذاشت.

همزمان با حملات توپخانه ای سنگین به مناطق الزوائده، المغازی و النصیرت در مرکز غزه، منابع محلی از حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی به محله های مرکزی، غربی و شمالی خانیونس در منطقه غزه خبر دادند. جنوب. دوباره از نوار غزه شروع شد.

خبرنگار الجزیره همچنین گفت: تعداد شهدای بمباران منزل در اردوگاه خان یونس توسط رژیم صهیونیستی به ۱۸ شهید از جمله ۱۲ کودک افزایش یافت. تعداد مجروحان به ۵۴ نفر رسید.

همچنین بر اثر بمباران منزلی توسط هواپیماهای اشغالگر در منطقه معراج در شمال شرق رفح، هفت شهید و تعدادی مجروح به بیمارستان اروپا منتقل شدند.

از سوی دیگر، گردان های مجاهدین اعلام کردند که جنگنده های این گروه پیشتر نیروهای ارتش اشغالگر مستقر در منزلی در تل الحوا در جنوب غربی شهر غزه را با موشک ضد نفر هدف قرار داده و کشته و زخمی و تجهیزات ارتش را به اسارت گرفته اند. ارتش اشغالگر سربازان صهیونیست به عضویت مقاومت درآمدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا