اخبار بورس

۱۰ شرکت آماده عرضه اولیه تا پایان سال ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهاممحمدعلی شیرازی مدیرعامل فرابورس درباره اقدامات کلیدی این بازار در حوزه مراقبت های اولیه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱ شرکت به فرابورس اضافه شده است که نسبت به هشت ماهه امسال بیش از ۹۰ درصد افزایش داشته است. سال ۱۴۰۱

وی همچنین شرکت های پذیرفته شده در فرابورس را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: در هشت ماه گذشته امسال ۱۴ شرکت در فرابورس پذیرفته شدند.

شیرازی با افشای آمار اولین محموله در سال جاری از ۱۸ شرکت، افزود: همچنین در محموله های اولی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد رشد داشته ایم.

مدیرعامل فرابورس در خصوص عرضه های اولیه تا پایان سال نیز گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری حدود ۱۰ شرکت از صنایع مختلف در صورت ارزش گذاری مناسب بتوانند در بازار عرضه اولیه را انجام دهند. گزارش می دهد و همچنین اطلاعات را به طور کامل در کدال افشا می کند.

چشم انداز بازار نوآورانه

شیرازی در پایان با بیان اینکه بازار نوآوری برای سرمایه گذاران حرفه ای و سرمایه گذاران واجد شرایط در نظر گرفته شده است، توضیح داد: انتظار می رود با معرفی بازار نوآوری جدید به دلیل وجود ارگان های پذیرش بازار اول و دوم و بازار نوآوری. نقطه پذیرش افزایش تعداد شرکت های پذیرفته شده خواهد بود. افزایش قابل توجهی در فرابورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا