طلا و ارز

۱۲۶۰ کیلو طلا در ۱۲ حراج فروخته شد/ افزایش میانگین قیمت شمش‌ طلا در حراج دوازدهم

به گزارش افق میهن، در دوازدهمین حراج حضوری شمش طلا با فروش ۲۰۳ شمش طلا در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران، در مجموع یک هزار و ۲۶۰ کیلو طلا فروخته شد.

میانگین قیمت شمش طلا در دوازدهمین حراج مرکز مبادلات

در دوازدهمین حراج شمش طلای شخصی در تالار معاملات طلای مرکز بورس اوراق بهادار، ۲۰۳ قطعه شمش طلای استاندارد به وزن یک کیلوگرم و حاوی ۹۹۵ در هزار توسط فعالان صنعت طلای کشور خریداری شد. در دوازدهمین حراج شمش طلای استاندارد با میانگین قیمت ۴ میلیارد و ۷۲ میلیون تومان معامله شد. این میزان نسبت به قیمت فروش شمش طلا در حراج قبلی ۸۰ میلیون تومان افزایش داشته است.

جزئیات فروش شمش طلا در مزایده های گذشته

از مجموع عرضه ۳۳۰ شمش طلای استاندارد یک کیلوگرمی با محتوای ۹۹۵ در هرمیل، ۲۳۴ شمش طلای استاندارد در یازدهمین مزایده حضوری توسط طرفین معامله شد. در یازدهمین حراج شمش طلای استاندارد با میانگین قیمت ۳ میلیارد و ۹۰۹ میلیون تومان معامله شد.

در دهمین مزایده شمش طلای شخصی، از مجموع پیشنهادی ۳۰۴ قطعه شمش طلای استاندارد به وزن یک کیلوگرم و با محتوای ۹۹۵ بر میل، ۲۶۸ قطعه شمش طلای استاندارد توسط طرفین معامله شد. در دهمین حراج شمش طلای استاندارد با میانگین قیمت ۳ میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان معامله شد.

نهمین حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران اولین اسفند این ماه در تالار معاملات طلای مرکز بورس ایران با حضور خریداران و فروشندگان برگزار شد. از مجموع عرضه ۱۴۳ قطعه شمش طلای استاندارد ۹۹۵/۱۰۰۰، ۱۲۴ قطعه شمش طلای استاندارد توسط طرفین معامله شد. در نهمین حراج شمش طلای استاندارد با میانگین قیمت ۳ میلیارد و ۶۱۳ میلیون تومان معامله شد.

در هفتمین حراج حضوری شمش طلا، ۷۴ شمش طلای استاندارد از مجموع ۱۴۱ شمش طلای استاندارد یک کیلوگرمی با ۹۹۵/۱۰۰۰ مورد معامله طرفین قرار گرفت. شمش طلای استاندارد در هفتمین حراج حضوری با میانگین قیمت ۳ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان معامله شد.

در ششمین حراج حضوری که سه شنبه هفته گذشته برگزار شد؛ از ۴۶ شمش طلای استاندارد یک کیلوگرمی عرضه شده، ۳۴ شمش طلای استاندارد توسط طرفین معامله شد. شمش طلای استاندارد در ششمین حراج حضوری با میانگین قیمت ۳ میلیارد و ۴۹۱ میلیون تومان معامله شد.

در پنجمین حراج شخصی شمش طلا، از مجموع ۱۱۲ شمش طلای استاندارد یک کیلوگرمی با عیار ۹۹۵/۱۰۰۰، ۹۴ شمش طلای استاندارد توسط طرفین معامله شد. شمش طلای استاندارد در آخرین حراج زنده با میانگین قیمت ۳ میلیارد و ۵۳۵ میلیون تومان معامله شد.

گفتنی است در چهارمین حراج شمش طلا در مجموع ۱۱۶ شمش طلا استاندارد توسط صادرکنندگان خصوصی عرضه شد که از این تعداد ۱۱ شمش طلا با میانگین قیمت ۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان معامله شد.

در سومین حراج ۷۹ شمش طلای استاندارد از مجموع ۱۱۲ شمش طلای استاندارد به قیمت هر کیلوگرم ۹۹۵/۱۰۰۰ معامله شد. در سومین حراج زنده شمش طلای استاندارد با میانگین قیمت ۳ میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان معامله شد.

دومین حراج حضوری شمش طلای استاندارد با پیشنهاد ۳۷ کیلوگرم شمش طلای بازنشسته که بر اساس مکانیزم عرضه و تقاضا و روش حراج حضوری ۵ کیلوگرم در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران برگزار شد. شمش طلا نیز با میانگین قیمت ۳ میلیارد و ۶۰۳ میلیون تومان فروخته شد. در اولین جلسه حراج ۱۰ شمش طلا هر کدام یک کیلو فروخته شد.








دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا