اخبار اقتصاد ایران

۲۰۰ هزار میلیارد ریال برای تامین قیر رایگان تخصیص یافت

معاون رئیس جمهور در سفر به استان مرکزی با بیان اینکه ۲۰۰ هزار میلیارد ریال برای تامین قیر رایگان کشور اختصاص یافت گفت: ۸۰۰ نقطه در جاده های کشور ایمن سازی می شود.

افق میهن به نقل از فارس، داود منظور معاون رئیس جمهور روز پنجشنبه در سفر به استان مرکزی در آئین بهره برداری از پل زیرگذر راه آهن و بلوار شهدای هسته ای شهرستان زرندک با اشاره به اینکه سالانه حدود ۲۰ هزار نفر از هموطنانمان در حال فعالیت هستند. مرگ بر اثر تصادفات جاده ای جان انسان ها را می گیرد، افزود: اصلاح نقاط حادثه خیز جاده ها و معابر یکی از مطالبات مهم مردم است که در این راستا ۸۰۰ نقطه از سوی مسئولان وزارتخانه دستور تعمیر شده است. راه و شهرسازی و سازمان حمل و نقل جاده ای.

وی یادآور شد: احداث راه های روستایی، اجرای آسفالت معابر و معابر از دیگر اولویت های دولت سیزدهم است که برای اجرای آن ۲۰۰ هزار میلیارد ریال برای تخصیص قیر رایگان از محل اعتبارات ۱۴۰۳ مصوب شده است. و امید است به مرور زمان به پروژه های راه روستایی اختصاص یابد. آهسته. تدریجی

رئیس سازمان برنامه و بودجه ابراز امیدواری کرد که بتوانیم ۸۰۰ پروژه عمرانی نیمه تمام را در این بخش که از محل اعتبارات پروژه های مختلف ملی و عمرانی و سفر رئیس جمهور به استان ها تامین می شود، به اتمام برسانیم تا در سال آینده شاهد افتتاح پروژه هایی در قالب گسترده خواهیم بود منظور با اشاره به اینکه مهم ترین بزرگراه های کشور در استان مرکزی قرار دارد، گفت: توسعه و حفاظت از این زیرساخت ها برای حمل و نقل آسان و ایمن برای همه مردم ایران یکی است. از اولویت های دولت در این منطقه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا