ورزشی

۳ بازیکن پرسپولیس نزدیک به درب خروج/ آژیر قرمز با جدایی احتمالی گل‌محمدی به صدا درآمد

حداقل تا زمان نگارش این مطلب تکلیف یحیی گل محمدی برای پرسپولیس مشخص نشده است اما شواهد نشان می دهد این بار احتمال جدایی او جدی تر است. اگر این اتفاق بیفتد و سرمربی سرخ ها از این باشگاه جدا شود، احتمالا شرایط چند بازیکن تحت تاثیر قرار می گیرد. مهره هایی که مورد اعتماد گل محمدی بودند، ممکن است اکنون وضعیت متفاوتی را تجربه کنند.

علی نعمتی: او در تیررس است. بازیکنی که در این فصل سنگین ترین فشارها و انتقادها را متحمل شده است. او ضمانت همیشگی یحیی را در پست دفاع چپ داشت تا جایی که وقتی تحت فشار افکار عمومی شاهد فیکس شدن محمدمهدی احمدی در بازی با مس رفسنجان بودیم، یحیی بار دیگر نعمتی را به جای او به میدان فرستاد! این بازیکن علاوه بر ضعف در مسائل تهاجمی، در دفاع نیز مورد انتقاد قرار می گیرد، به خصوص به خاطر پنالتی هایی که اخیرا انجام داده است. شانس او ​​برای لذت بردن از همین موقعیت در دوران پس از فصل زیاد نیست.

فرشاد فرجی: یحیی یکی دیگر از مهره های مورد اعتماد خط دفاعی است که با وجود اینکه امسال کمتر از نعمتی بازی کرده است اما ۲ خطای پنالتی مقابل شمس را از دست داد.آذر و مس رفسنجان فشار روی این بازیکن را بیشتر کرد. نکته اینجاست که هم فرجی و هم نعمتی که در تیم های دیگر از شاگردان گل محمدی بودند با جان و دل برای پرسپولیس بازی می کنند اما واقعا این کافی نیست. تعصب در غیاب کیفیت ممکن است نتیجه درخشانی نداشته باشد.

سروش رفیعی: او یکی از بازیکنانی است که با انتشار مطلبی به احتمال جدایی یحیی واکنش نشان داد. بسیاری معتقدند یکی از رازهای ضعف پرسپولیس در خلق موقعیت گلزنی، افت مداوم سروش رفیعی است. بازیکنی که اشتباهاتش بیشتر از هافبک تهاجمی است. توقعات از رفیعی زیاد است و انتظار می رود او نبض پرسپولیس را در دست بگیرد و به بازی این تیم ریتم بدهد اما این اتفاق در نیم فصل به ندرت رخ داد. آیا سرمربی بعدی تیم حاضر است به این نسخه از رفیعی وفادار بماند؟ فراموش نکنیم که گابریل کالدرون او را حتی قبل از شروع فصل در لیست مازاد قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا