ورزشی

۶ الزامی که خریداران سرخابی ها باید رعایت کند

۸۵ درصد از سهام مغرب در روز دوشنبه (سوم اردیبهشت) قیمت هر سهم استقلال ۳ هزار و ۴۶ ریال و ارزش کل معاملات این باشگاه در بورس حدود ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان و قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس ۳ هزار و ۵۸۰ ریال است. ارزش کل تراکنش دیجیتال حدود ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است که معامله انجام شد.

بر این اساس ۶ بانک «شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین» از جمله متقاضیان خرید سهام باشگاه پرسپولیس و چهار شرکت هلدینگ خلیج فارس، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی پارس و. پتروشیمی بندر امام جزو خریداران این باشگاه است. آنها مستقل بودند.

همچنین ۱۰ درصد این معامله باید به صورت نقد و ۹۰ درصد دیگر به صورت اقساطی انجام شود و قسمت نقدی آن قطعی شده و قسمت اقساطی آن توسط کنسرسیوم ها در اقساط ۶ ماهه پرداخت می شود.

بر این اساس خریدار موظف است در طرح ارسالی خود برای مدیریت و توسعه شرکت محورهای زیر را هدف قرار دهد. این برنامه که باید شامل اهداف کمی و به صورت فزاینده یک ساله باشد جزء تعهدات خریدار بوده و به طور مرتب نظارت خواهد شد. در صورت عدم انجام تعهدات این بند، سازمان خصوصی سازی حق فسخ قرارداد واگذاری را خواهد داشت.

الف- پیش بینی منابع درآمدی جدید و پایدار و افزایش درآمد از منابع جاری.

ب- مدیریت هزینه و استراتژی جذب بازیکن و کادر فنی.

ج- کاهش بدهی های معوق.

د- برون رفت از زیان انباشته و سودآوری پایدار شرکت.

ه- برنامه تقویت و توسعه تیم های پایه و کسب درآمد از این مکان.

و- هدف قرار دادن جایگاه و رتبه تیم در بین باشگاه های ایرانی و آسیایی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا