ترندهای روز

۷ نشانه که این زن دیگر حواسش به شما نیست!

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

گاهی اوقات خانم ها نسبت به رابطه سرد هستند، اما آن را با صدای بلند اعلام نمی کنند. آنها با رفتار خود نشان می دهند که دیگر رابطه را نمی خواهند. اما نشانه های رایجی وجود دارد که می توانید متوجه سرد بودن آنها در رابطه شوید.

در این مقاله ۷ رفتاری را که معمولا از نشانه های سرد شدن زنان در رابطه به حساب می آیند را با شما به اشتراک می گذاریم.

۱. مکالمه را به حداقل می رسانند

دیالوگ سوخت موتور رابطه است وگرنه رابطه شکست خواهد خورد. حالا تصور کنید که سوخت شروع به کم شدن کند یا بدتر از آن دیگر وجود نداشته باشد. مشکل از اینجا شروع می شود. فقط کمیت گفت و گو نیست که کم می شود، کیفیت آن نیز کاهش می یابد. او ممکن است علاقه ای به شرکت در بحث ها نداشته باشد، پاسخ های کوتاهی به شما بدهد یا از صحبت با شما اجتناب کند.

اینها رفتارهایی است که نشان می دهد او دیگر روی رابطه شما سرمایه گذاری نمی کند.

۲. معاشرت او افزایش می یابد

ممکن است در نگاه اول مخالف به نظر برسد. آیا فردی که از رابطه خسته می شود نباید داخل شود؟ همیشه اینجوری نیست بیشتر زنان وقتی در یک رابطه احساس بی حوصلگی می کنند اجتماعی تر می شوند. آنها ممکن است زمان بیشتری را با دوستان خود بگذرانند یا سرگرم سرگرمی ها و فعالیت های جدید شوند. آنها به دنبال هیجان و تازگی هستند که در رابطه فعلی خود به آن دست نمی یابند.

۳. صمیمیت فیزیکی آنها کاهش می یابد

فقط رابطه جنسی نیست هر نوع تماس فیزیکی به لمس های ساده، آغوش گرم یا بوسه های دوستانه خلاصه می شود. وقتی یک زن از رابطه سرد می شود، ممکن است از تمام این صمیمیت ها کنار بکشد. او این کار را فقط از روی عصبانیت انجام نمی دهد، بلکه این یک واکنش ناخودآگاه به احساس نارضایتی است.

۴. به فعالیت های مشترک علاقه نشان نمی دهد

تمام فعالیت های مشترک از آشپزی، پیاده روی، تماشای برنامه های محبوب در تلویزیون در او کاهش می یابد. او برای این فعالیت های مشترک اشتیاق کمتری نشان می دهد و ممکن است در رابطه احساس بی حوصلگی کند. به طور کلی، او از این فعالیت ها بدش نمی آید، نمی خواهد آنها را با شما انجام دهد.

۵. انتقاد او بیشتر می شود

انتقاد بخشی از هر رابطه ای است. انتقاد بخشی طبیعی و گاه ضروری رشد است. اما وقتی انتقاد بیش از حد می شود، می تواند نشانه ای از یک مشکل عمیق تر باشد. اگر شریک عاشقانه شما شروع به انتقاد بیشتر از شما کند و اگر به نظر می رسد انتقاد او از سازنده به تند تبدیل شود، ممکن است نشانه غیرمستقیم کسالت و نارضایتی باشد.

۶. همیشه حواسش پرت است

وقتی یک زن در یک رابطه غوطه ور می شود، توجه او کاملاً روی رابطه است. اما وقتی بی حوصله و خسته است، ذهنش سرگردان می شود. او ممکن است در میانه گفتگو با شما با چیز دیگری پرت شود. به نظر می رسد بدن او در مقابل شماست، اما حواس و ذهن او جای دیگری است.

بنابراین، اگر مدام متوجه می شوید که شریک زندگی تان در آن لحظه حضور ندارد یا مدام حواسش پرت است، باید آن را به عنوان یک نشانه در نظر بگیرید. مهم است که در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی شود.

۷. او هیچ برنامه ای برای آینده ندارد

برنامه ریزی برای آینده نشانه تعهد و علاقه به رابطه است. این نشان می دهد که شما روی رابطه سرمایه گذاری کرده اید و در مورد آن هیجان زده اید. اما زمانی که یک زن حوصله اش سر می رود، ممکن است دیگر در مورد آینده صحبت نکند. او دیگر فکر خود را صرف رابطه نمی کند. این تغییر می تواند ظریف باشد. به عنوان مثال، یک برنامه ریزی ساده برای تعطیلات بعدی یا گفتگو در مورد خرید یک محصول جدید را می توان دائما به تعویق انداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا