فناوری

آئودی با این محصول جدید بازار را قبضه خواهد کرد+عکس

به گزارش اختاز نیوز به نقل از ایسنا، شرکت خودروسازی آئودی اعلام کرد که فروش سه ماهه چهارم مرسدس بنز به دلیل محدودیت عرضه و تغییر مدل تحت تاثیر قرار گرفت، اما تحویل خودرو در کل سال مطابق با پیش بینی خود بوده است. از دو میلیون

فروش گروه خودروهای پریمیوم با ۱.۵ درصد افزایش به کمتر از ۲.۵ میلیون دستگاه رسید، اما فروش سه ماهه چهارم برای این گروه ۳ درصد و برای بخش خودرو ۴ درصد کاهش یافت.

دومین خودروی ملی ترکیه / «تگ» شما را میخکوب می کند + تصاویر

اقتصاد نیوز: برند توگ که اولین خودروساز ملی در ترکیه است، در نمایشگاه CES 2024، سدان برقی Tog T 10 F را معرفی کرد.این سدان برقی دومین خودروی ملی ترکیه است. برند Tug قول داده است که سدان T10F را در سال ۲۰۲۵ عرضه کند.

اعلام شد فروش خودروهای سواری مرسدس بنز با باتری در طول سال ۷۳ درصد افزایش یافته و به ۲۲۲ هزار و ۶۰۰ دستگاه رسیده است، اما فروش باتری های برقی مدل های اسمارت فورتو و اسمارت فورفور این شرکت ۱۲ درصد کاهش داشته است.

این خودروساز لوکس در طول سال نسبت به مشکلات عرضه و تورم که بر فروش تاثیر می گذارد، هشدار داده است، به ویژه جنگ قیمت در بخش خودروهای الکتریکی که بر حاشیه ها فشار وارد می کند. با این حال، این شرکت گفته است که انتظار دارد زمانی که نتایج مالی کل سال را در ۲۲ فوریه گزارش می دهد، به پایین ترین بازده تعدیل شده خود یعنی ۱۲ تا ۱۴ درصد برسد.

به گزارش رویترز، بی ام و که رکورد فروش بیش از ۲.۵ میلیون دستگاه را در سال جاری به ثبت رساند، با پیش بینی حاشیه سود ۹ تا ۱۰.۵ درصدی انتظارات را کاهش داد، اما به گفته رویترز گفت که انتظار دارد از این محدوده بالاتر برود. . .

آئودی وعده داده است که فروش خودروهای الکتریکی را در سال جاری افزایش دهد زیرا طیفی از مدل‌های جدید از جمله Q6 e-tron را در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌کند.

62880668

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا