ورزشی

آتش‌بازی پاری‌سن‌ژرمن در بارسلونا/ کابوس اتلتیکو برابر دورتموند

دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا عصر سه شنبه از ساعت ۲۲:۳۰ با انجام ۲ دیدار آغاز شد و تیم های پاری سن ژرمن و دورتموند با برتری مقابل حریفان خود به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

نتایج این دیدارها به شرح زیر است:

* بارسلونا ۱ – پاری سن ژرمن ۴ (مجموع ۶:۴ به نفع پاری سن ژرمن)

* دورتموند ۴ – اتلتیکو مادرید ۲ (مجموع ۵:۴ به سود دورتموند)

آتش بازی پاری سن ژرمن در بارسلونا

در یکی از این دیدارها تیم فوتبال پاری سن ژرمن که به دیدار رفت و در خانه با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد، امشب میهمان بارسلونا بود که این دیدار با نتیجه ۴ بر یک در به نفع پاری سن ژرمن تا اینکه انریکه شاگردان لویی با برتری ۶ بر ۴ به نیمه نهایی راه پیدا کنند.

در این دیدار این تیم بارسلونا بود که در دقیقه ۱۲ اولین گل را به ثمر رساند. در این صحنه “لامینه یامال” حرکت خود را از سمت راست آغاز کرد و به محوطه جریمه پاری سن ژرمن رسید و با پاسی دقیق از مقابل دروازه توپ را به “رافی نیا” رساند و این بازیکن موفق شد ۱-۰ بارسلونا را شکست داد. پیش بینی کنید

اما در دقیقه ۲۹ کابوس بارسلونا رخ داد و در حالی که “بردلی بارکولا” با یک فرار سریع در آستانه ورود به محوطه جریمه بارسلونا بود با خطای “رونالد آرائوخو” متوقف شد تا داور آرائوخو را با کارت قرمز جریمه کرد و به جریمه پرداخت. بارسلونا ادامه داد. ۱۰ بازیکن به بازی ادامه خواهند داد و امید تیم پاریسی برای بازگشت به بازی قوی خواهد بود.

پس از این اخراج، حملات پاری سن ژرمن شدت گرفت و در دقیقه ۴۰ در حالی که «بردلی بارکولا» در سمت راست محوطه جریمه بارسا صاحب توپ بود، یک سانتر زد و «عثمان دمبله» موفق به گلزنی شد. گل مساوی تا نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

شاگردان ژاوی در ابتدای نیمه دوم تمرکز خود را روی دفاع از دروازه متمرکز کردند و در سمت دیگر شاگردان لوئیز انریکه با استفاده از ۱۰ نفره حریف سعی کردند نتیجه بازی را به سود خود برگردانند.

در دقیقه ۵۴ حملات پاری سن ژرمن نتیجه داد و این تیم موفق شد در دقیقه ۵۶ با ضربه دقیق ویتینیا از پشت محوطه جریمه بارسلونا دروازه حریف را باز کند تا بازی ۲-۱ شود.

در دقیقه ۵۹ کار برای بارسلونا سخت‌تر شد و در حالی که توپ در محوطه جریمه به دمبله رسید، با اشتباه مدافع بارسلونا متوقف شد و داور خطای پنالتی اعلام کرد تا کیلیان امباپه دچار مشکل شود. پشت ضربه پنالتی و با یک ضربه دقیق توپ را به ثمر رساند. تا به تور دروازه بارسلونا بچسبد و نتیجه را ۳-۱ کند و علاوه بر برتری کل ۵-۴ تیمش، خود را به بازیکن محبوب رئال مادرید تبدیل کرد که رقیب جدی بارسلونا است.

در دقیقه ۸۹ در حالی که بسایی ها با تمام وجود برای به تساوی کشاندن بازی پیش می رفتند، با ضدحمله سریع حریف غافلگیر شدند و امباپه موفق شد برای چهارمین بار دروازه را باز کند تا بازی با نتیجه ۶ به پایان برسد. -۴. تا به نفع پاری سن ژرمن تمام شود و این تیم فرانسوی راهی نیمه نهایی شود.

آلمان برای اتلتیکو مادرید به کابوس تبدیل شد

در دیگر دیدار امشب دورتموند آلمان میزبان اتلتیکو مادرید اسپانیا بود. در دیدار رفت که به میزبانی اتلتیکو مادرید برگزار شد، مادریدی ها موفق شدند با نتیجه ۲ بر ۱ به پیروزی برسند اما در بازی برگشت شرایط برای آنها تغییر کرد و دورتموند میزبان موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شود. به طوری که مجموع بازی های برگشت با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری رسیده و به نیمه نهایی راه پیدا کنند.

در این دیدار دورتموند در نیمه اول با گل های یولیان برانت (۳۴) و یان ماتسن (۳۹) با نتیجه ۲ بر صفر از حریف خود پیش افتاد.

در نیمه دوم و در دقیقه ۴۹ اشتباه “متس هوملز” در خط دفاعی باعث شد تا این بازیکن با گل به خودی دروازه دورتموند را باز کند و نتیجه بازی ۲ بر ۱ شود.

در دقیقه ۶۴ این دیدار «آنخل کوره آ» موفق شد برای دومین بار دروازه دورتموند را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.

در دقیقه ۷۱ “نیکولاس ولکروگ” با ضربه سر تماشایی برای سومین بار دورتموند را به ثمر رساند تا امید را به اردوی آلمان بازگرداند.

در دقیقه ۷۴ نوبت به مارسل سابیتزر رسید که با ضربه ای از پشت محوطه جریمه گل چهارم دورتموند را در این بازی به ثمر رساند و نتیجه را ۴ بر ۲ کرد.

در دیگر دیدارهای این مرحله، منچسترسیتی عصر چهارشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ (تساوی ۳ بر ۳ در بازی اول) میزبان رئال مادرید خواهد بود و بایرن مونیخ با تساوی ۲ بر ۲ در اولین بازی میزبان آرسنال خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا