ترندهای روز

آتش‌سوزی مهیب در یک سوله بزرگ در تهران

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

وی با بیان اینکه همکارانم در کمتر از چهار دقیقه به محل رسیدند، ادامه داد: آتش نشانان پس از رسیدن به محل مشاهده کردند که آتش سوزی در محوطه کارگاهی که چندین سوله در کنار هم داشت رخ داده است. منبع آتش سوزی انباری به مساحت حدود ۱۰۰ متر مربع بود که در یکی از سوله ها به مساحت تقریبی ۱۰۰۰ متر مربع قرار داشت. این انبار محل نگهداری تابلوهای برق بود و با توجه به مواد موجود در آن، دود زیادی از آتش می آمد و به آسمان بلند می شد.

مالک با بیان اینکه این انبار به طور کامل در آتش سوخت، گفت: آتش از چند روزنه وارد این سوله بزرگ شده بود و اتاق کارگر را به طور کامل سوزانده بود اما خوشبختانه هیچکس در این اتاق گرفتار نشد. همچنین آتش در حال سرایت به طبقه پایین سوله بود که تجهیزات بسیار گران قیمت کارگاه در آن قرار داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: سقف های این سوله نیز شیروانی و دارای زونا بوده که به شدت مشتعل شده است. در این شرایط آتش نشانان از چند طرف عملیات اطفای حریق را آغاز کردند و خیلی سریع آتش مهار شد.

وی افزود: پس از دقایقی شعله های آتش خاموش شد و آتش نشانان سه ایستگاه به ایستگاه های خود بازگشتند و تنها یک ایستگاه مشغول لکه گیری و ایمن سازی محل است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: خوشبختانه این حادثه فوتی و جراحتی نداشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا