فناوری

آخرین جزییات خدمات بیمه سلامت به مبتلایان هموفیلی

به گزارش خبرگزاری میهن تجارت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت، محمد اسماعیل کاملی در پاسخ به این سوال که چه خدماتی برای افراد مبتلا به هموفیلی تحت پوشش صندوق صعب العلاج قرار می گیرد، اظهار داشت: قبل از تشکیل ویژه و صندوق برای بیماری های صعب العلاج خدمات رایگانی برای این بیماران دارد که شامل داروهای تخصصی این بیماران (برابر لیست اعلام شده)، فیلتر خون، تزریق فاکتور، هزینه تزریق فسفر و ریفامپیسین داخل مفصلی، انتقال خون و فرآورده های خونی، مجموعه ای از آزمایشات مربوط به بیماری و عوارض انتقال خون، هزینه آزمایش ژنتیک برای تشخیص قبل از تولد هموفیلی، تعویض مفصل بیماران هموفیلی و نمونه برداری از پرزها. کوریون جفت کردن

وی افزود: علاوه بر حمایت های فوق، با ایجاد صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج، بیماران مبتلا به هموفیلی خاص می توانند از مزایای صندوق بهره مند شوند.

مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: از مزایای صندوق می توان به تست (۷ کد خدمت)، خدمات بستری، پرتودرمانی (۸ کد خدمات)، خدمات پزشک، توانبخشی (۴) اشاره کرد. کد سرویس)، خدمات روانشناسی، ویزیت (۱۱ گروه تخصصی)، تجهیزات و اعضای مصنوعی.

وی ادامه داد: نکته قابل توجه این است که بیماران منتسب به هموفیلی با رعایت ضوابط می توانند از کمک های موردی ماده ۹ اساسنامه صندوق بیماری های خاص بهره مند شوند. دشوار رفتار – اخلاق پس از بررسی و برنامه ریزی در کمیته های مربوطه با ارائه مستندات به ادارات استانی بهره مند شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا