فرهنگ و هنر

آخرین خبر از واریز سود سهام عدالت متوفیان امروز ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت نکاتی را در خصوص آخرین جزئیات پرداخت سود سهام عدالت متوفیان برای وراث مطرح کرد.


افق میهنی –

مهدی حاجیوند دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور حقوق صاحبان سهام گفت: در اسفندماه از طرف سازمان بورس، شرکت سپرده گذاری مرکزی و سازمان بازرسی جلسه ای داشتیم تا در مورد اینکه آیا مردم باید در این خصوص صحبت کنند. برای تعیین سهام متوفی به دفاتر پیشخوان مراجعه کنید. ، تعیین می شود. اکنون این پرونده در حال مشخص شدن است و امیدواریم سازمان بازرسی هر چه زودتر در این زمینه تصمیم گیری کند.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: اما آنچه باید مورد تاکید قرار گیرد این است که مردم می توانند برای تعیین سهام متوفیان خود به شعب بانک ها یا کارگزاران منتخب مراجعه کنند. امیدواریم هماهنگی خوبی بین شرکت سپرده گذاری مرکزی، دفاتر پیشخوان و قوه قضائیه ایجاد شود تا افرادی که در این مدت در این مسیر قدم گذاشته اند مشخص شوند.

وی در پایان تصریح کرد: تا زمان پرداخت مرحله سوم و تسویه سود سهام عدالت، هر فردی که ارث متوفی را در انحصار خود درآورد و مراحل واگذاری سهام را طی کند، می تواند سود را یکجا و کامل دریافت کند.



آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای موافق و رای مخالف

ارسال برای دیگران:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا