فرهنگ و هنر

آخرین خبر از وضعیت پرداخت سود سهام عدالت امروز چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳

در این خبر، وضعیت پرداخت سود سهام عدالت امروز چهارشنبه سوم مرداد ماه ۱۴۰۳ پرداخت شده است.


افق میهنی –

به گفته مدیر سامانه های اطلاعاتی صمت، حدود ۱۰ درصد از کل سود سهام عدالت برای واریز مانده است.

محمود حسنلو گفت: چهار شرکت هنوز مبلغی را که تعهد کرده بودند واریز نکرده اند و همچنین نتوانستیم فاز سوم را به حساب سهامداران واریز کنیم. ما در این زمینه پیگیری های لازم را انجام داده ایم.

وی تصریح کرد: سودی که می گوییم سود مربوط به سال ۱۴۰۱ است که باید در سال ۱۴۰۲ پرداخت می شد و بیش از ۸۰ درصد وصول شده است.

وی افزود: حدود ۱۰ درصد از کل مبلغ سود سهام عدالت برای سپرده گذاری باقی مانده است که هر زمان این مبلغ واریز شود به مردم ارائه می شود.

حسنلو یادآور شد: در نهایت اسفند این مبلغ به حساب سهامداران واریز شده و مابقی در آینده به حساب مردم واریز خواهد شد. سود مرحله اول و دوم به حساب مردم واریز شده و ده درصد از مرحله سوم باقی مانده است.

وی گفت: کل عملکرد سال ۱۴۰۱ بیش از ۸۳ درصد را شامل می شود و در قالب مرحله اول و دوم واریز شده است. در مجموع ده درصد از مبلغ باقی مانده و مابقی به عنوان افزایش سرمایه در نظر گرفته می شود.

مدیر سامانه های اطلاعاتی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) بیان کرد: تعداد کل که باید واریز شود ۵ و نیم حمت است که واریز نشده است.

وی افزود: شرکت ها هشت ماه مهلت قانونی برای واریز سود دارند و شرکت سپرده گذاری نیز منتظر دریافت این پول و واریز آن به حساب مردم بود که متاسفانه این شرکت ها پولی واریز نکردند و در این زمینه تخلف کردند. مطمئناً سازمان بورس برای این شرکت ها مجازات هایی در نظر خواهد گرفت.

حسنلو یادآور شد: چهار شرکت تاریخی اصلی را که این پول را واریز می کنند را اعلام کنند. در غیر این صورت نمی توانیم تاریخ پرداخت سود را اعلام کنیم.



آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای موافق و رای مخالف

ارسال برای دیگران:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا