ورزشی

آخرین فرصت “نسل طلایی” فوتبال ایران برای پایان دادن به انتظار ۴۸ ساله

به گزارش ساکرنت، تیم ملی فوتبال ایران چهارشنبه هفته جاری باید در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا به مصاف سوریه برود. برنده این دیدار در دور بعد به مصاف برنده دیدار بحرین و ژاپن خواهد رفت.

ساکرنت در ارزیابی دیدار ایران و سوریه در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا نوشت:

نسل طلایی ایران با ستارگانی چون مهدی طارمی و سردار آزمون بار دیگر به مرحله حذفی جام ملت های آسیا رسیده است اما زمان نشان می دهد که آیا امسال اولین عنوان قهرمانی ایران از سال ۱۹۷۶ به بعد به دست می آید یا خیر.

علیرغم تمام کیفیتی که ایران در یک دهه اخیر داشته است، هیچ چیز برای موفقیت ایران در این دوره مشخص نیست و به نظر می رسد این جام ملت های آسیا آخرین فرصت برای نسل طلایی ایران باشد تا به انتظار ۴۸ ساله قهرمانی ایران پایان دهد. قاره

شکست ۴-۱ فلسطین در بازی رفت نشان داد که ایران چقدر می تواند غیرقابل توقف باشد، اگرچه برد کم ۱-۰ مقابل هنگ کنگ نشان داد که آنها نیز می توانند روز بدی داشته باشند.

سوریه رکورد بزرگی در به چالش کشیدن قدرت های برتر آسیا دارد و حتی به جای استرالیا به جام جهانی ۲۰۱۸ نزدیک شده بود، اما سوریه قدرت خود را از دست داده است.

ایران با حضور چهره هایی چون مهدی طارمی، سامان قدوس و علیرضا جهانبخش شانس اول پیروزی مقابل سوریه در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا