اخبار اقتصاد ایران

آخرین قیمت خودروهای داخلی و خارجی پس از ۹ ماه رکود+جدول قیمت‌ها :: ایران تحلیل

بازار خودرو امروز دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ پس از گذراندن یک دوره ۹ ماهه رکود تغییر جهت داد.

به گزارش ایران تحلیل، قیمت خودرو امروز دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ بالاخره پس از ۱۰ روز روند افزایشی در مدار نزولی قرار گرفت. از ابتدای زمستان با توجه به هیجان ایجاد شده در بازار خودرو، انواع محصولات ایرانی و مونتاژی افزایش قیمتی چند درصدی را تجربه کردند. اما از ابتدای امروز با وجود ثبات نرخ ارز، قیمت ها کاهش یافته است. البته در موارد محدود افزایش یا ثبات قیمت نیز به چشم می خورد.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی از ابتدای معاملات امروز روند کاهشی داشته است. کوییک دنده S از هاچ بک های ارزان این شرکت سایپا در نظر گرفته شده که نسبت به روز گذشته پنج میلیون تومان کاهش داشته و به قیمت ۳۶۰ میلیون تومان رسیده است.

شاهین جی یکی از محصولات گران قیمت این شرکت که روز گذشته حدود سه میلیون تومان ارزان شد، یک میلیون تومان گران شد و ۶۰۸ میلیون تومان معامله می شود.

سمند سورن پلاس بنزینی که پرفروش ترین سدان ایران خودرو است امروز با پنج میلیون تومان افت نسبت به روز گذشته ۶۲۵ میلیون تومان به بازار رسید.

تارا اتوماتیک V2 محصول لوکس ایران خودرو برخلاف شاهین با افت ۸ میلیون تومانی به کانال ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت خودروهای مونتاژ شده

قیمت خودروهای مونتاژی با ثبات نسبی نسبت به خودروهای داخلی در بازار گزارش شده است.

دنده لوکس اسپرت ام وی ام X22 یکی از ارزان ترین خودروهای مونتاژی بازار محسوب می شود که نسبت به روز گذشته تغییری نکرده و با همان قیمت ۷۱۵ میلیون تومان معامله می شود.

کلاچ دنده ایست موتور یکی از پیکاپ های مونتاژی بازار است که با ۲۰ میلیون تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۱.۳۳۳ میلیون تومان رسیده است.

کراس اوور محبوب Dignity Prestige بهمن موتوری که ماه گذشته افت شدید چند صد میلیون تومانی را تجربه کرد، از ابتدای امروز با افزایش قیمت ۱۵ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

فینیکس تیگو ۸ پرومکس IE یکی از لوکس ترین کراس اوورهای مونتاژی بازار است که نسبت به روز گذشته ۲۰ میلیون تومان افت قیمت داشته و به قیمت دو میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان رسیده است.

کاهش قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار؛  جدول قیمت این خودروها 15 تا 20 میلیون تومان کاهش یافت

پیش بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

قیمت خودرو در چند هفته اخیر تحت تاثیر هیجانات نزدیک به عید روند صعودی به خود گرفت و با وجود اینکه نرخ دلار ثابت است، بازار خودرو همچنان در حال تغییر است.

البته آن طور که قیمت ها نشان می دهد، نوسانات قیمتی خودروها از ابتدای امروز کاهش یافته است و به احتمال زیاد در روزهای آینده از سطح این هیجانات اندکی کاسته خواهد شد. بنابراین شرایط باثبات تری در ادامه هفته جاری بر بازار حاکم خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا