ترندهای روز

آخرین مهلت ثبت‌نام خودروهای برقی

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

برای متقاضیان خودروهای برقی وارداتی که از روز پنجشنبه (۲۷ اردیبهشت ماه) تا چهارشنبه (دوشنبه خرداد ماه) از عصر یکشنبه (۳۰) اقدام به افتتاح حساب پروکسی و واریز ۱۰۰ میلیون تومان به این حساب کرد. اردیبهشت ماه) تا ساعت ۲۳:۵۹ امشب (شنبه پنجم). خرداد ماه) این امکان وجود داشت که خودرو مورد نظر خود را از بین هفت مدل خودروی برقی وارداتی ارائه شده در این مرحله افق میهن کنند.

در این دور از عرضه خودروهای برقی وارداتی، دو خودرو در مبادی ورودی و پنج خودرو دارای قیمت اسمی در مبادی ورودی هستند.

البته تاکید می شود که قیمت های اعلام شده (ثبتی و فاکتوری) بر اساس ورودی بوده و هزینه ها و هزینه های قانونی پس از ترخیص از قبیل بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه شماره گذاری، اسقاط خودروهای فرسوده، باربری و … می باشد. به قیمت ها اضافه شد خواهد بود

همانطور که گفته شد تنها تا پایان امشب (شنبه) مهلت ثبت اولویت هفت خودروی پیشنهادی به متقاضیان و با توجه به تاکید مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو و همچنین رئیس بازرگانی وجود دارد. سازمان توسعه با توجه به استقبال خوب فروش خودرو برق در این مدت تامین شده است. مهلت ثبت نام تمدید نخواهد شد.

پس از پایان مهلت ثبت نام، فرآیند نظارت بر ثبت نام کنندگان انجام و نتایج تخصیص افراد بر اساس ظرفیت موجود مشخص خواهد شد. پس از اعلام نتایج، پیامک واریزی از سوی شرکت ها برای برگزیدگان ارسال شد و پس از آن، مشتریان پنج روز فرصت دارند تا مبلغ مورد نظر را به حساب شرکت واردکننده واریز کنند. عدم واریز وجه در بازه زمانی مشخص شده پس از تماس به معنی لغو طرح و حذف متقاضی از اولویت بندی سامانه می باشد.

لازم به تاکید است وجوه مسدود شده در حساب نیابتی جهت ثبت نام اولیه تا زمان اعلام نتایج نهایی و بارگذاری وضعیت تخصیص در پروفایل ثبت نام کنندگان، در حساب مذکور بلاک باقی بماند. برداشت از این حساب به منزله انصراف از ثبت نام خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا