اخبار اقتصاد ایران

آخرین مهلت ثبت‌نام خودروهای وارداتی :: ایران تحلیل

متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کردند و اولویت آنها مشخص شد تا امشب فرصت دارند خودروها را انتخاب کنند.

به گزارش ایران تحلیل، بر اساس اعلام سازمان یکپارچه خودروهای وراتی، آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کردند و اولویت آنها مشخص شد فقط تا ساعت ۲۳:۵۹ روز دوشنبه ۲۵/۱۰/۱۴۰۲ می توانند خودرو را انتخاب کنند.

در این مرحله متقاضیان می توانند سه اولویت را از سبد محصولات اعلام شده زیر انتخاب کنند. لازم به ذکر است در این مرحله ثبت نام جدیدی انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه فقط برای ثبت نام کنندگان قبلی است.

بدیهی است عدم واریز وجه در هر یک از مراحل ذکر شده و حداکثر ظرف مدت ۵ روز پس از تماس انجام شود، به منزله انصراف از طرح تلقی شده و متقاضی از سیستم اولویت بندی خودروهای وارداتی خارج می شود.

_کلیه شرکت های واردکننده باید در خصوص تحویل خودرو و دریافت وجه از مشتریان بر اساس آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو اقدام کنند.

تخصیص خودرو در این مرحله بر اساس رتبه ثبت نام قبلی متقاضی و اولویت انتخاب خودرو می باشد.

آن دسته از ثبت نام کنندگان خودروهای وارداتی که در مراحل قبلی اقدام به انتخاب خودرو کرده اند و گزینه عدم واگذاری را در پرتال خود مشاهده می کنند، در این مرحله نسبت به خودروهای ارائه شده در جداول فوق خودروی جدید را انتخاب کنند.

_ اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح بر اساس ماده ۱۹ آیین نامه اجرایی ماده ۱۴ الحاقی قانون مبارزه با پولشویی و طرح مالیات بر درآمد سرمایه در اختیار نهادهای ذیربط قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا