ترندهای روز

آخرین مهلت داوطلبان کنکور اعلام شد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می رسد.

داوطلبان تا فردا ۲۰ تیر آنها در این ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و سنجش نظام آموزشی کشور کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

آخرین مهلت داوطلبان کنکور اعلام شد

ایسنا در خبری نوشت: کارت ورود به جلسه دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ تا فردا ۲۰ تیر ماه در سایت سازمان سنجش قرار دارد و به داوطلبان توصیه می شود زودتر کارت خود را دریافت کنند.

در تمامی ۴۰۸ شهر محل برگزاری آزمون باجه های رفع ایرادات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری وجود دارد که داوطلبان می توانند روز چهارشنبه ۳۰ تیرماه به آن مراجعه کنند و در صورت مغایرت برخی از اطلاعات قابل اصلاح است باید مراجعه کنند. به سیستم

برخی از ایرادات کارت توسط خود داوطلب قابل رفع است و داوطلب می تواند با ورود به پوشه آزمون سراسری خود در سایت سازمان سنجش، اطلاعات ناهماهنگ را ویرایش کند. اطلاعات شناسنامه قابل ویرایش نیست زیرا سازمان سنجش کشور این اطلاعات را از سازمان ثبت احوال دریافت کرده است. در صورت وجود مغایرت در اطلاعات سال اخذ دیپلم، معدل و نظایر آن، لازم است فرد نسبت به اصلاح آن در سامانه جامع آزمون سراسری اقدام کند.

در صورت مغایرت کد دانش آموزی با محل اخذ دیپلم، لازم است داوطلب به آموزش و پرورش منطقه خود مراجعه و نسبت به رفع آن اقدام نماید. همچنین در صورت وجود مغایرت در قسمت جنسیت و معلولیت، حتما داوطلب باید به میز رفع نقص مراجعه کند. در صورت نداشتن عکس، داوطلب باید یک قطعه عکس به همراه داشته باشد و برای رفع نقص به پیشخوان مراجعه کند. در صورت مغایرت سهمیه نیز به توضیح اصلاح این بند در اطلاعیه سازمان سنجش کشور مراجعه کنند.

داوطلبان رشته های علوم هنری و ورزشی در صورت تمایل باید هزینه شرکت در آزمون عملی این رشته ها را در بازه زمانی ۱۷ تا ۲۲ تیرماه پرداخت کنند. این داوطلبان باید در یکی از دو نوبت کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ و آزمون یکی از گروه های آزمایشی اصلی (علوم تجربی، علوم ریاضی و انسانی) شرکت کرده باشند.

ساعت ۷:۳۰ صبح رشته ها تعطیل است و داوطلبان توجه داشته باشند که بعدا اجازه حضور ندارند. آزمون بعدازظهر پنجشنبه ساعت ۱۴:۰۰ در رشته ها خاتمه می یابد. وسایل الکترونیکی از هر نوع روشن یا خاموش تخلف بوده و منجر به رد صلاحیت از آزمون می شود و دو دفترچه در گروه علوم ریاضی و فنی داده می شود. در گروه علوم انسانی دو دفترچه به داوطلبان داده می شود. چهار دفتر در گروه علوم تجربی داده می شود که یک دفتر مخصوص گروه بهیاری است. در گروه های زبان و هنر فقط یک دفتر داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا