اخبار اقتصاد ایران

آخرین مهلت دریافت سهام عدالت برای وارثان فوت شدگان+ جزئیات

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گیلان گفت: وراث متوفی تا ۱۰ اسفند برای دریافت وراثت سهام عدالت متوفی خود به کارگزاران بورس و بانک های عامل مراجعه کنند.

ایران تحلیل ابراهیم قنبرپور مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری گیلان گفت: وراث متوفی که تاریخ فوت آنها تا ۱ می باشد. مرداد ۱۳۹۸ برای دریافت سهام عدالت در سال جاری و سالهای گذشته با در دست داشتن کپی کارت ملی و صفحه اول شناسنامه متوفی اصل یا کپی کارت ملی و صفحه اول شناسنامه کلیه وراث مذکور. در گواهی انحصار وراثت و اصل یا کپی گواهی محدودیت وراثت به کارگزاران بورس به بانک های عامل و دفاتر پیشخوان دولت در شهر خود مراجعه کنید.

وی با بیان اینکه بانک های ملی، ملت، تجارت و پارسیان برای ثبت اطلاعات وراث متوفی در استان در نظر گرفته شده است، افزود: یکی از وراث به عنوان نماینده از طرف دیگر وراث که اطلاعات وی در سامانه ثبت نام شده است. سامانه سجام می تواند کارهای اداری انجام دهد. در این زمینه اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گیلان با اشاره به اینکه فرآیند تقسیم سهام بین وراث ۲ روز طول می کشد، گفت: پس از ورود به درگاه یکپارچه بازار سرمایه به نشانی ddn.csdiran.ir می توانند از گزینه «متوفی» استفاده کنند. امور حقوق صاحبان سهام» با درج کد ملی و تاریخ تولد متوفی، وضعیت سهام عدالت وی را استعلام کنید.

ابراهیم قنبرپور یادآور شد: کسانی که قبلاً در دفاتر پیشخوان دولت یا دفاتر الکترونیک قضایی برای تقسیم ارث و اخذ انحصار ارث ثبت نام کرده اند نیازی به ثبت نام مجدد ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا