ترندهای روز

آخرین وضعیت ترافیک تهران در اولین روز پائیز

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن تشریح آخرین وضعیت ترافیکی راه های اصلی و بزرگراه های پایتخت از والدین دانش آموزان و رانندگان سرویس مدارس خواست از قرارداد دوبله در مقابل مراکز آموزشی خودداری کنند.

آخرین وضعیت ترافیک تهران در اولین روز پاییز

سرهنگ فیروز کشیر روز یکشنبه با اشاره به آغاز تردد در محورهای نواب، همت، بابایی، چمران، اشرفی اصفهانی، زین الدین، حکیم و آبشناسان، کرج – تهران افزود: بار ترافیکی در ابن معبر در حال افزایش است.

وی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان، معلمان و دست اندرکاران آموزش و پرورش، در خصوص ترافیک روز اول سال جاری صحبت کرد. مهر ماه ۱۴۰۳ گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات اولیه بامداد در بزرگراه های تهران انجام شد، شاهد شروع تردد و آغاز ترافیک بوده ایم. ترافیک صبحگاهی و ترافیک سنگین در اکثر نقاط پایتخت.

سرهنگ کشیر ادامه داد: بزرگراه آبشناسان ورودی از اشرفی اصفهانی متراکم، همت متراکم، حکیم نزدیک کوی نصر متراکم، زین الدین متراکم، شهید سلیمانی – کرمان متراکم، شهید بابایی هموار اما سنگین، کرج به سمت تهران متراکم است. همچنین متراکم ترافیک

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران افزود: در محدوده بزرگراه های نواب قبل از پل نهم دی در انتهای تونل توحید به سمت شمال و خیابان آزادی نیز شاهد ترافیک و آغاز ترافیک در این نقاط هستیم.

وی افزود: با شروع ماه مهر و بازگشایی مدارس ایجاب می کند شهروندان و به ویژه اولیای دانش آموزان از توقف دوبله جلوی مدارس با مدیریت سفر خودداری کنند.

وی یادآور شد: موضوع دقیقی که در این ایام به ویژه در ایام بازگشایی مدارس مطرح می شود این است که والدین هنگام تحویل و یا در مسیر برگشت جلوی درب مدرسه توقف نکنند و آن خاطره شیرین پیاده روی به مدرسه در دوران کودکی آنها به یاد داشته باشید که می توانید فاصله کوتاه خانه تا مدرسه را پیاده روی کنید و از انرژی صبحگاهی استفاده کنید.

سرهنگ کشیر تاکید کرد: دانش آموزانی که مسیر رفت و آمدشان به مدارس نزدیک است می توانند این مسافت را پیاده طی کنند و والدین آنها نیز می توانند با پای پیاده دانش آموزان را به مدرسه ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا