اخبار اقتصاد ایران

آخرین وضعیت ثبت‌نام اینترنتی کارت‌های سوخت بنزین

مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از آغاز ثبت نام اینترنتی کارت سوخت بنزین با شماره های جدید خبر داد و اعلام کرد: ثبت نام اینترنتی کارت هوشمند سوخت المثنی نیازمند اطلاعات تکمیلی تحقیق و توسعه ناجی است.

محمد صادقی در این خصوص توضیح داد: برای اجرای صحیح این طرح ملی، لازم است اطلاعات تکمیلی شامل کد موارد اطلاعات خودرو به همراه محتوای دوره از شرکت تحقیق و توسعه ناجی به این شرکت ارسال شود. ، که تاکنون محقق نشده است.

وی افزود: تمامی زیرساخت های لازم برای ثبت نام اینترنتی کارت هوشمند سوخت المثنی آماده شده و سامانه فعال است. اما تا زمانی که اطلاعات مورد نیاز شامل پلاک و کلید شناسایی خودرو (VIN) توسط شرکت تحقیق و توسعه ناجی در اختیار وزارت نفت قرار نگیرد، امکان شناسایی و ابطال کارت سوخت قبلی، استعلام شخص ثالث وجود دارد. بیمه و ثبت نام اینترنتی کارت سوخت المثنی. نخواهد بود؛ این سیستم مانند سایر پلتفرم های مشابه بر اساس اطلاعات اولیه کار می کند.

مدیر سامانه هوشمند شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران تاکید کرد: ثبت نام کارت سوخت خودروهای جدید شماره گذاری شده هم اکنون آغاز شده است، اما ادامه روند تولید این کارت ها پس از اطلاع از شرکت تحقیق و توسعه ناجی امکان پذیر خواهد بود. .

صادقی گفت: تولید کارت سوخت نیاز به اطلاعات اولیه دارد اما تاکنون کدهای مربوط به اطلاعات اولیه خودروها و شماره پلاک و همچنین شماره VIN در اختیار این شرکت قرار نگرفته است.

مدیر سامانه هوشمند شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تصریح کرد: مالکان خودروهای شماره گذاری شده جدید می توانند با مراجعه به سامانه FCS.niopdc.ir درخواست کارت سوخت خود را ثبت کنند اما فرآیند تولید کارت سوخت پس از کسب اطلاعات تکمیلی برای این درخواست ها انجام می شود. . می شود./ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا