فرهنگ و هنر

آخرین وضعیت رضا رویگری پس از سکته مجدد :: افق میهن

انجمن صنفی بازیگران سینما اعلام کرد رضا رویگیری پس از سکته مجدد در یک مرکز درمانی خصوصی زیر نظر پزشکان بستری است.

به گزارش افق میهن، انجمن صنفی بازیگران سینمای ایران در صفحه مجازی خود از سکته مغزی رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون خبر داد و در بیمارستان بستری شد.

در متن این پست آمده است: «به اطلاع عزیزانی که اخیراً پیگیر احوالات هنرمند عزیز و همکار عزیزمان جناب آقای رضا رویگیری بوده اند می رساند انجمن بازیگران به ویژه در گذشته همواره بوده است. ماه ها وضعیت وی را زیر نظر داشت و جویای حال وی شد و اخیراً پس از سکته های مکرر، تمامی مراحل بستری را تحت نظر و همراهی کرد.

وی پس از ترخیص از بیمارستان به دلیل عدم امکان ادامه درمان و پرستاری در منزل خود، روز سه شنبه ششم دی ماه مرخص شد. شهریور ماه در یک مرکز خصوصی درمانی زیر نظر پزشکان و کادر درمانی مجرب بستری شده است تا درمان وی از جمله فیزیوتراپی و گفتار درمانی تا بهبودی کامل در این مرکز انجام شود.

انجمن بازیگران سینما از همه عزیزانی که در دوران بیماری به ایشان کمک کردند و همه شما عزیزانی که نگران حال ایشان بودید کادر محترم پزشکی ایشان و همچنین از صندوق اعتباری هنر، خانه سینما، آقایان حسن مصطفوی و رضا کریمی که در مراحل بستری شدن او هستند، به ما کمک کردند، سپاسگزاریم.

به امید بهبودی رضا رویگیری عزیز و شفای همه بیماران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا