ترندهای روز

آخرین وضعیت سارا بهرامی بعد از آسیب‌دیدگی‌ شدید

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

سارا بهرامی با وجود مصدومیت از ناحیه پا از جمعه پانزدهم تیر ماه روی صحنه می رود. این بازیگر قرار بود دیشب سه شنبه ۱۲ باشد تیر ماه قرار بود در برنامه Pockets Full of Bread روی صحنه برود اما به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه پا در تمرینات و مشکل رباط صلیبی، اجرا سه روز به تعویق افتاد.

آخرین وضعیت سارا بهرامی پس از مجروحیت شدید

ایمان یزدی مجری این برنامه درباره وضعیت سارا بهرامی و در پاسخ به اینکه آیا او می تواند روی صحنه حاضر شود به ایسنا گفت: این درمانگر برای خانم بهرامی سه روز استراحت و چندین جلسه فیزیوتراپی تجویز کرد و خوشبختانه حالش بهتر است. . و توانایی حضور در صحنه را پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط خاص خانم بهرامی در برخی حرکات محدودیت هایی دارد و به همین دلیل تغییراتی در میزانسن داریم چون به هر حال خانم بهرامی باید پاهای خود را ثابت نگه دارد.

یزدی ابراز امیدواری کرد تا روز جمعه وضعیت پای سارا بهرامی بهتر شود و نمایش در شرایط خوبی روی صحنه برود.

نمایشنامه «جیب های پر از نان» نوشته متی ویسنییک است که واحدی رهابانی آن را ترجمه کرده است.

در بخشی از یادداشت رهانی درباره این نمایشنامه آمده است: «در این نمایشنامه با یک جفت اسم لایک و بی نام دی دی و ما هستیم که می بافیم و بافته می شویم. نویسنده شما را تشویق می کند که در مورد مسائل اساسی هستی فکر کنید.

این نمایش به کارگردانی علیرضا گودرزی و تهیه کنندگی جلال تیموری و با بازی فرزین محدث، علی حیدری و سارا بهرامی ساخته می شود.

«جیب پر از نان» از جمعه پانزدهم تیر به مدت یک ماه در تالار تماشاخانه ایرانشهر ایرانشهر روی صحنه می رود.

زمان اجرای این نمایش ۲۱:۱۵ و مدت زمان آن ۶۵ دقیقه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا