ترندهای روز

آخرین وضعیت شناورسازی ساعت کاری ادارات

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

مدیر کل حمل و نقل عمومی شهرداری تهران در خصوص آخرین وضعیت حمل و نقل عمومی رایگان دانش آموزان در مهرماه و ساعات اداری شناور توضیحاتی ارائه کرد.

مهدی گلشنی در خصوص آخرین مصوبات ستاد مهر وی برای آغاز سال تحصیلی گفت: دو موضوع رایگان شدن حمل و نقل عمومی و ساعت اداری شناور همزمان با آغاز سال تحصیلی در دستور کار ستاد پذیرش قرار دارد. مهر واقع شده است

آخرین وضعیت ساعات اداری شناور

وی با بیان اینکه رایگان شدن حمل و نقل عمومی برای دانش آموزان در مهرماه باید ابتدا در شورای ترافیک تهران بررسی و سپس در شورای شهر تصویب شود، تصریح کرد: در هفته اول مهرماه به منظور تسهیل در ترافیک؛ اما به دنبال تمدید یک ماهه این سرویس رایگان هستیم که برای آن باید از شورای شهر مجوز بگیریم.

مدیرکل حمل و نقل عمومی شهرداری تهران همچنین درباره نهایی شدن ساعات کاری ادارات همزمان با آغاز سال تحصیلی عنوان کرد. ، اجرا شود و استانداری نیز باید بر اجرای این مصوبه تاکید و بر این امر نظارت داشته باشد و در خصوص شناور شدن ساعت کاری ادارات در شهرداری تهران تصمیم گیری خواهد شد.

گلشنی با اشاره به آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی برای پوشش ابتدای سال تحصیلی گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده با آغاز سال تحصیلی جدید ۲۱۵۰ دستگاه اتوبوس در مسیرها فعال می شود و ۲۴۰۰ دستگاه کارتخوان نیز فعال شده است. نصب شده در ایستگاه های اتوبوس

وی با اعلام آمادگی ۶۰ هزار تاکسی برای پوشش سفرها در مهرماه تصریح کرد: تعمیرات اساسی واگن های مترو نیز به صورت دوره ای در حال انجام است. اما در ماه اکتبر برنامه ریزی شده است که فاصله حرکت قطارها به ویژه در ایستگاه های شلوغ کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا