فرهنگ و هنر

آخرین وضعیت محمدعلی بهمنی از زبان پزشک معالج :: ایران تحلیل

محمدرضا هاشمیان، پزشک پروفسور محمدعلی بهمنی در خصوص آخرین وضعیت این شاعر پیشکسوت و روند درمان وی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایران تحلیل؛ محمدعلی بهمنی، شاعر و ترانه سرای پیشکسوت، به دلیل سکته مغزی در بیمارستان تندیس اردن بستری است. محمدرضا هاشمیان پزشک پزشکی در جدیدترین مطلبی که صفحه شخصی بهمنی در فضای مجازی منتشر کرده است، توضیحاتی را درباره آخرین وضعیت این شاعر ارائه کرده است.

هاشمیان با بیان اینکه حال پروفسور بهمنی رو به بهبود است، گفت: قرار است سی تی آنژیوگرافی مغز به همراه داروهای تجویز شده برای بررسی بیشتر انجام شود. امیدواریم تا ۴۸ ساعت آینده از آسیب های عمده کاسته شود و نیازی به مداخلات جانبی نباشد.

وی با بیان اینکه وضعیت پروفسور بهمنی در ساعات گذشته بهبود یافته است، تصریح کرد: با توجه به داروهایی که از قبل مصرف می کرد و داروهای جدید تجویز شده امیدواریم تا ۴۸ ساعت آینده وضعیت ایشان بهبود یابد و بتوانیم خون ایشان را کنترل کنیم. فشار. که نه کاهش می یابد و نه زیاد افزایش می یابد و از نظر عصبی و عصبی بهبود می یابد.

محمدعلی بهمنی در سال ۱۳۲۱ در دزفول به دنیا آمد و کتاب های «باغ لعل»، «در بی وزنی»، «گاهی دلم برای خودم تنگ می شود»، «این خانه حرف های آتش زا دارد»، «شاعر شنیده می شود»، «چتر برای چیست» نوشته است. ، خواب خیس چیست» نمی شود» و «هنوز زنده ام و به شعر می اندیشم» از جمله دفترهای شعر اوست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا