اخبار اقتصاد ایران

آخرین وضعیت پل مرزی مشترک اتومبیل رو ایران و جمهوری آذربایجان

شهاب زاده گفت: در آینده بسیار نزدیک شاهد بازگشایی چهارمین گذرگاه مرزی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در شهرستان مرزی بندر آستارا خواهیم بود.

ایران تحلیل، فرماندار بندر آستارا در حاشیه بازدید از پل مشترک خودرویی مرزی ایران و جمهوری آذربایجان در گفتگو با خبرنگاران گفت: با توجه به هماهنگی ها و توافقات انجام شده بین روسای جمهور ایران و آذربایجان در آینده به زودی شاهد بازگشایی چهارمین گذرگاه مرزی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در شهرستان مرزی بندر آستارا خواهیم بود.

محمدرضا شهاب زاده با اشاره به تمهیدات انجام شده و آماده سازی زیرساخت های لازم در این پروژه گفت: در آینده نزدیک کامیون های ترانزیتی و خالی در مرحله اول بهره برداری از پل جدید خودرو و مسیر ۱۴۰۰ متری از جمهوری آذربایجان و از مسیر جدید وارد کشورمان ایران می شوند.

شهاب زاده افزود: پیش بینی می شود با بهره برداری از این پل و مسیر جدید در فاز اول روزانه ۱۰۰ تا ۱۲۰ کامیون خالی وارد آستارا جمهوری آذربایجان شود که نقش ویژه ای در کاهش ترافیک شهری و کاهش ترافیک شهری خواهد داشت. محدوده گمرک آستارا ایران.

نماینده عالی دولت در آستارا ادامه داد: به طور قطع با استفاده از این پل جدید و همچنین مسیر تردد ۱۴۰۰ متری در سطح شهر، محدوده گمرک و پل فلزی فعلی کاهش یافته و مسیر جدید بازی خواهد کرد. نقشش خوب است.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا