ارزهای دیجیتال

آخرین پیام‌های ادوارد اسنودن به جامعه بیت کوین



به گزارش افق میهن،

ادوارد اسنودن، کارمند و افشاگر سابق NSA توصیه کرد که علاقه مندان به بیت کوین در نظرسنجی ها شرکت کنند، اما نسبت به وابستگی آشکار به یک شخصیت سیاسی یا ایدئولوژی هشدار داد.

سخنرانی اسنودن در کنفرانس سالانه بیت کوین در نشویل یک لحظه مهم بود و دیدگاه های انتقادی در مورد مشارکت سیاسی و خطرات ناشی از هوش مصنوعی را برجسته کرد.

پیام های کلیدی ادوارد اسنودن

اسنودن بر اهمیت رای دادن تاکید کرد اما نسبت به وابستگی بیش از حد به شخصیت های سیاسی هشدار داد. او انتخابات را به “لباس متفاوت برای شخصی که ظاهر متفاوتی دارد” تشبیه کرد و گفت که در حالی که رهبران جدید ظهور می کنند، مسائل اساسی اغلب بدون تغییر باقی می مانند.

نگرانی های حفظ حریم خصوصی و نظارت

یکی از موضوعات اصلی سخنرانی اسنودن، امکان سوء استفاده دولت ها از هوش مصنوعی برای نظارت جمعی بود. او خطر استفاده از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل تراکنش های مالی و ابرداده ها را که می تواند منجر به نقض حریم خصوصی افراد شود، برجسته کرد. اسنودن بر لزوم رسیدگی به این نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی قبل از تشدید آنها تاکید کرد.

بیت کوین و حمایت سیاسی

اسنودن به جامعه بیت کوین توصیه کرد برای جلوگیری از محدود شدن آزادی ها با یکدیگر همکاری کنند. او حضور شخصیت های سیاسی برجسته ای مانند دونالد ترامپ و رابرت اف کندی جونیور را در این کنفرانس به منظور حمایت دید، اما همچنین تاکید کرد که تمرکز باید بر اقدامات جمعی باشد تا رهبران فردی.

تاثیر نظارت هوش مصنوعی

اسنودن نگرانی های دیرینه خود را در مورد هوش مصنوعی و پتانسیل آن برای استفاده به عنوان ابزار نظارت دولتی تکرار کرد. او هشدار داد که دفتر کل بیت کوین می تواند منبع جذابی برای سیستم های هوش مصنوعی باشد تا عادات خرج کردن مردم را نشان دهد.

سخنرانی ادوارد اسنودن در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ فراخوانی برای اقدام جمعی برای جامعه ارزهای دیجیتال بود. او به علاقه مندان بیت کوین توصیه کرد که به شیوه های انتقادی و مستقل سیاسی مشارکت کنند و از سوء استفاده احتمالی هوش مصنوعی برای نظارت دولتی آگاه باشند.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال افق میهن بخوانید.

سلب مسئولیت: برای همه روشن است که ورود به معاملات در هر بازاری الزامی است دانش و تجربه کافی است. این گزارش افق میهن تنها در راستای تحلیل داده ها و اخبار مربوطه بوده و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی برای هیچ نوع معامله ای به خوانندگان محترم ارائه نمی دهد.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا