بانک و بیمه

“آدا کارت” بانک کشاورزی رونمایی شد

به گزارش افق میهن، متقی نیا در این مراسم با اشاره به برنامه ها و اقدامات بانک کشاورزی برای ارائه تجربه بهتر مشتریان در تعامل با بانک، خاطرنشان کرد: نوآوری و ارائه محصولات جدید مطابق با تحولات نظام بانکی بخشی از تحولات این بانک است. برنامه ریزی کنید. این یک سیستم دیجیتالی است که با هدف افزایش سهم بازار و بهبود رضایت مشتری به طور جدی دنبال می شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از جدیدترین محصولات معرفی شده در این زمینه آدا کارت است که هم اکنون به عنوان بستر خرید آفلاین گیفت کارت و کارت بانکی شرکتی در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

ارائه انواع گیفت کارت

بر اساس این گزارش، ایجاد بستر شخصی سازی و ارائه گیفت کارت های مختلف و همچنین تسهیل در روند خرید خدمات از طریق پرداخت آفلاین و انتقال وجه از قابلیت های آدا کارت می باشد.

نقطه قوت آدا کارت با توجه به زیرساخت کیف پول جدید این است که مشتریان حقیقی و نهادی که در بانک کشاورزی حساب دارند می توانند با توجه به نیاز و ترجیحات خود از خدمات این بستر استفاده کنند.

این گزارش می افزاید: آدا در لغت به معنای هدیه است و آدا کارت با ارائه خدمات واقعیت مجازی، بسته بندی، هدایای همراه، حمل و نقل و بازار گسترده کارت های مجازی بانک کشاورزی، طیف وسیعی از نیازهای مشتریان را هنگام خرید کارت هدیه برآورده می کند. کارت هدیه و کارت های بانکی شرکتی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا