ترندهای روز

آدم‌ربایی در قرار ملاقات عاشقانه با دختر جوان

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

پرونده سه متهم دستگیر شده در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران توسط بازپرس غلامحسین صادق زاده در حال رسیدگی است. دستگیری این متهمان در حالی به دستور پلیس آگاهی تهران انجام شد که اواخر سال گذشته مردی با شکایتی در تشریح ماجرا گفت: مدتی پیش با دختری در اینستاگرام آشنا شدم و در ادامه آشنایی و گفت و گویمان قصد داشتیم تا پس از آشنایی بیشتر با یکدیگر ازدواج کنید.” بعد از مدتی چت آنلاین، بالاخره در یک کافه با هم آشنا شدیم. با ماشین دنبالش رفتم تا با هم به کافی شاپ برویم. اما علاوه بر آن دختر، مرد و زن جوان دیگری نیز سوار ماشین من شدند. سه نفر شروع کردند به کتک زدن من تا اینکه بیهوش شدم. وقتی به هوش آمدم در ماشینم بودم و شاید چهار ساعت گذشته بود. بعد از اینکه به هوش آمدم مرا به سوله ای مخروبه در اطراف تهران بردند و دوباره کتک زدند. در پایان چند برگ کاغذ سفید از من گرفتند تا امضا کنند و سپس با دست و پای بسته مرا رها کردند و رفتند. بعد از چند ساعت جیغ و ناله دو نفر زباله جمع کن آمدند و مرا نجات دادند. من آمده ام تا شکایت کنم زیرا قبلاً آن دختر را ندیده بودم و او را نمی شناختم. نمی دانم چرا از من خواستند که برگه سفید را امضا کنم.

با شکایت و شروع تحقیقات، هیچ ردی از سه متهمی که مرد جوان از آنها شکایت کرده بود، یافت نشد و تحقیقات بدون سرنخ ادامه داشت تا اینکه چندی پیش شاکی پرونده به پلیس آگاهی گفت: دختر جوان که مرا به قرار ملاقات برد.” من آن را در اینستاگرام با یک صفحه جدید پیدا کردم. مطمئنم خودش هست و صفحه قبلی رو پاک کرده و یه صفحه جدید درست کرده.

با به دست آمدن این سرنخ، شناسایی این دختر در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و منجر به دستگیری وی شد.

دختر جوان در بازجویی گفت: من این مرد را نمی شناختم، دوستم فریده به من گفت که شوهرش در زمینه خرید و فروش خودرو با شاکی معامله مالی داشته و این مرد پنج میلیارد به آنها بدهکار است. هر چقدر هم که شکایت کرده اند نتوانسته اند ادعای خود را احیا کنند. او به من پیشنهاد داد که او را پیدا کنم زیرا در اینستاگرام فعال هستم. قرار شد او را پیدا کنیم و قرار شد برای دوستی و ازدواج قرار بگذارم. در آن زمان دوستم با شوهرش آمد و ما این مرد را گرفتیم و چند برگه سفید امضا از او گرفتیم و سپس او را رها کردیم.

به این ترتیب فریده و همسرش نیز دستگیر و اظهارات مشابهی کردند.

در ادامه تحقیقات از شاکی پرونده مجدداً رسیدگی شد و وی موضوع اختلاف مالی را تایید کرد. در حال حاضر تحقیقات از سه متهم دستگیر شده در پرونده آدم ربایی ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا