اخبار اقتصاد ایران

آرایشگاه‌های زنانه گیلان زیر ذره بین نظارتی | تشکیل پرونده برای ۱۵ آرایشگاه متخلف رشت

علیرضا حسینیان معاون نظارت و بازرسی اداره کل سمت گیلان اظهار داشت: اتحادیه های صنفی آرایشگاه زنانه آریشگاه و آموزشگاه های مرتبط موظف به رعایت نرخنامه هستند.

ایران تحلیل معاون نظارت و بازرسی اداره کل گیلان سمت گفت: اتحادیه های صنفی سالن های بانوان اریشگاه و آموزشگاه های مرتبط موظف به رعایت نرخنامه هستند.

علیرضا حسینیان با اعلام تشکیل پرونده تخلف برای ۱۵ واحد صنفی اظهار کرد: از زمان اجرای طرح تشدید نظارت، ۱۵ واحد صنفی اسفند تاکنون برای ۱۵ واحد صنفی آرایشگری زنانه به دلیل گرانی و ارائه خدمات غیرمجاز پرونده تشکیل و به مراجع دولتی ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه در آستانه نوروز باستانی با توجه به شکایات فراوان از واحدهای آرایشگاه زنانه و نوع خدمات آنها این موضوع علاوه بر کالاهای اساسی در دستور کار قرار گرفته است، گفت: تیم های ویژه بازرسی متشکل از کارشناس بهداشت زن، بازرس عفاف، اماکن عمومی بازرسی اتحادیه ذیربط به صورت مستمر از آرایشگاه های زنانه و آموزشگاه های آرایشگری مرتبط در رشت بازدید و بر رعایت نرخ های اعلامی و بعضاً خدمات غیرمجاز نظارت جدی خواهد داشت.

این مسئول با تاکید بر برخورد قاطع با سوء استفاده کنندگان احتمالی آرایشگاه های زنانه تصریح کرد: بیش از ۳ هزار واحد صنفی در رشت در این زمینه فعال هستند که لازم است اتحادیه مربوطه نسبت به ساماندهی صنوف غیرمجاز و غیرمجاز اقدام عاجل کند. .

معاون نظارت و بازرسی اداره کل گیلان سامانه تلفنی ۱۲۴ را آماده دریافت شکایات و گزارشات مردمی اعلام کرد و گفت: شهروندان تخلفات احتمالی آرایشگاه ها و سایر مشاغل را به ۱۲۴ اطلاع دهند تا سریعا به پرونده آنها رسیدگی و رسیدگی شود. می توان پرونده ها را صادر کرد و قانون را در مورد مجازات های دولتی اعمال کرد. ارسال شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا