ورزشی

آرای قلعه‌نویی و حاج‌صفی در انتخاب بهترین‌های سال فیفا

شب گذشته (دوشنبه) هشتمین دوره مراسم معرفی برترین های فوتبال جهان توسط فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در شهر لندن برگزار شد و در آن برترین های فوتبال جهان در سال ۲۰۲۳ معرفی شدند. بر این اساس لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن و پپ گواردیولا به عنوان بهترین مربی سال معرفی شدند. در معرفی بهترین دروازه بان مرد سال، این عنوان به ادرسون دروازه بان برزیلی منچسترسیتی تعلق گرفت.

بر اساس آرای منتشر شده از سوی فیفا؛ احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان به ترتیب به ارلینگ هلند، لیونل مسی و رودری برای انتخاب بهترین بازیکن سال رای داده است. امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی کشورمان به ترتیب لیونل مسی، کوین دی بروین و ارلینگ هلند رای داده اند.

در بخش بهترین مربی سال؛ حاج صفی به ترتیب به پپ گواردیولا، ژاوی و لوسیانو اسپالتی رای داد. قلانویی به ترتیب پپ گواردیولا، لوسیانو اسپالتی و سیمونه اینزاگی را انتخاب کرده است.

کاپیتان تیم ملی کشورمان در بخش بهترین دروازه بان رای خود را به ترتیب به یاسین بونو، تیبو کورتوا و آندره اونانا اختصاص داده است و گزینه امیر قلانوی در این بخش به ترتیب ادرسون، یاسین بونو و تیبو کورتوا بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا