ورزشی

آرزوی جالب فرهاد مجیدی برای تیم ملی ایران

فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال و سرمربی سابق اتحاد کلبا امارات شب گذشته مهمان برنامه ورزش دبی بود و به عنوان یک چهره ایرانی که سابقه فعالیت در امارات را دارد بازی ایران و امارات را بر عهده داشت. فوتبال برای چندین سال

بازیکن سابق تیم ملی ایران تفاوت ایران و امارات در این دیدار که با گل شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید را در کیفیت بازیکنان دو تیم دانست.

نکته جالب دیگر از صحبت های مجیدی تمجید او از سردار آزمون است. جایی که سرمربی سابق استقلال که خودش مهاجم توانمندی بود، آزمون را بعد از علی دایی بهترین مهاجم ایران می داند. مجیدی همچنین به حضور بازیکنانی چون مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و سامان قدوس که تجربه بازی در اروپا را دارند اشاره کرد.

مجیدی که سابقه بازی در استقلال زیر نظر قلعهنویی را نیز داشت در بخشی از صحبت های خود به سبک بازی ملی پوشان نیز اشاره کرد و عنوان کرد که سرمربی تیم ملی می داند مردم از ملی پوشان فوتبال با کیفیت تری را انتظار دارند. تیم

اما جالب ترین قسمت صحبت های این پیشکسوت استقلالی مربوط به قسمتی است که او درباره آرزویش صحبت کرد. جایی که مجیدی می گوید هدف و آرزویش سرمربیگری تیم ملی در جام جهانی است و شک ندارد که روزی به این آرزو خواهد رسید.

حال باید منتظر ماند و دید مجیدی – که اخیراً بازگشتش به استقلال منتفی بود – چه زمانی به آرزوی بزرگ خود خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا