خودرو

آریزو 5 اسپرت با طراحی جذاب و قدرتی فوق‌العاده


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش ایران تحلیل: آریزو ۵ اسپرت خودرویی کوچک و جذاب با طراحی اسپرت در بازار خودرو است. آریزو ۵ اسپرت دارای موتور ۱.۵ لیتری بنزینی با قدرت ۱۵۲ اسب بخار و گیربکس دوکلاچه است. Arezo 5 Sport با ویژگی های مدرن از جمله دوربین های دید عقب، پارکینگ خودکار، سیستم نقاط کور هوشمند و سیستم صوتی ارائه می شود. کیفیت بالا همینه Arizo 5 Sport جدیدترین نسخه MVM Arizo 5 است که توسط مدیران خودرو با تغییرات جدید عرضه شده است. به بررسی خودرو و معرفی بیشتر ادامه دهید. آریزو ۵ اسپرت ما پرداخت می کنیم

طراحی اسپرت آریزو ۵

طراحی Arizo 5 Sport بزرگترین تفاوت این خودرو با Arizo 5s قبلی است. چری از کیت بدنه جدیدی برای محصول جدید خود استفاده کرده است که زبان طراحی Arizo 5 S را به محصولات جدید این شرکت مانند Tigo 9 و Oxide نزدیک می کند. این کیت شامل سپرهای بلند جلو و عقب با طراحی جدید و جلوپنجره مشبک است. کباب پز جدید توسط سازنده آبشار نامیده می شود. طراحی خودرو تغییری نکرده و تغییرات تنها به عناصر ذکر شده محدود شده است.

اگرچه طراحی خودرو سلیقه ای است، اما به جرات می توان گفت که این کیت بدنه و به خصوص جلوپنجره جدید جلوه عجیبی به آریزو ۵ اسپرت بخشیده است.

کابین و فضای داخلی Arizo 5 S

برخلاف ظاهر خودرو، تغییرات مثبتی در فضای داخلی آریزو ۵ اسپرت به چشم می خورد که کیفیت رانندگی و تجربه رانندگی این خودرو را بهبود می بخشد. به طور خلاصه، طراحی داخلی Arizo 5 Sport کاملاً شبیه به Phoenix Arizo 6 Pro است.

در نگاه اول تغییراتی در کنسول میانی و چیدمان ابزارها در اطراف دسته دنده ایجاد شده است. پنل تهویه مطبوع که در مدل قبلی دارای سیستم تمام لمسی بود، اکنون دارای دکمه های لمسی با ظاهر فیزیکی است که احتمالاً مثبت ترین به روز رسانی آریزو ۵ اسپرت در مقایسه با آریزو ۵ توربو IE به دلیل عملکرد پنل لمسی تهویه مطبوع، به خصوص در هنگام رانندگی. کار بسیار سخت و طاقت فرسایی بود!

اضافه شدن فرمان D-cut به جای فرمان معمولی نسخه قبلی از دیگر تغییرات ایجاد شده در کابین آریزو ۵ اسپرت است.
با این حال، کنسول Arizo 5 Sport را نمی توان به عنوان یک استراحتگاه دست سرنشین تنظیم کرد، در حالی که این امکان در Arizo 5 IE وجود داشت.

آریزو 5 اسپرت

امنیت ورزشی آریزو ۵

آریزو ۵ اسپرت به ۶ ایربگ برای راننده، سرنشین جلو، کیسه هوای جانبی و سر مجهز شده است. به علاوه این خودرو با شرکت در تست تصادف C-NCAP موفق به کسب ۵ ستاره ایمنی شده و خودرویی ایمن در تصادفات رانندگی محسوب می شود.

سیستم های کمکی رانندگی مانند سیستم کنترل پایداری ESP و سیستم کنترل کشش TCS نیز به ایمن تر شدن تجربه رانندگی با این خودرو کمک می کنند.

امکانات رفاهی آریزو ۵ اس

نسخه قبلی این خودرو، Arizo 5 IE، دارای نقص هایی در قسمت تجهیزات بود که برای برخی از مشتریان غیرقابل قبول بود. اما مدیران خودرو در آریزو ۵ اسپورت سعی کرده اند با اضافه کردن گزینه هایی مانند گرمکن صندلی های جلو و صندلی راننده برقی ۶ جهته، این نقص را برطرف کنند. البته در این خودرو هنوز جای خالی سنسور باران و نمایشگر دمای محیط احساس می شود!

گزینه های دیگر ام وی ام آریزو ۵ اسپورت شامل شیشه های برقی، آینه های بیرونی تاشو برقی با گرمکن، سانروف، تهویه مطبوع دیجیتال، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، کروز کنترل، سنسور نور، سیستم چندرسانه ای با صفحه نمایش لمسی است. ۸ اینچ فرمان برقی با دکمه های کنترل سیستم صوتی، حالت رانندگی ۲ حالته (ECO/SPORT)، دوربین دید عقب، ترمز دستی برقی و نگه داشتن خودکار.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا