اخبار اقتصاد ایران

آزادسازی ۵ هزار متر از اراضی ملی در لاهیجان | معرفی متهم ۵۶ ساله به مرجع قضایی

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از رفع تصرف ۵۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی این شهرستان خبر داد و افزود: کارشناسان ارزش این اراضی را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

افق میهن فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از اراضی ملی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید محمدی نسب حفاظت از منابع طبیعی و حفظ آن برای نسل های آینده را وظیفه ای مشترک عنوان کرد و اظهار داشت: پلیس با سودجویان متجاوز به منابع طبیعی و ملی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی در ادامه از دریافت خبری مبنی بر تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در روستاهای اطراف شهرستان لاهیجان و آغاز تحقیقات پلیسی در این زمینه خبر داد و گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با هماهنگی قضایی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی به محل اعلام شده رفتند. ارسال شد

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان تصریح کرد: در بازدید از منطقه مورد نظر مشخص شد فردی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع زمین ملی را تصرف و با دیوارکشی آن را به صورت غیرقانونی محصور کرده است.

این افسر پلیس از معرفی متهم ۵۶ ساله به مرجع قضایی خبر داد و اظهار داشت: کارشناسان ارزش ریالی این زمین ها را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ محمدی نسب در پایان تاکید کرد: با دستور قضایی و بر اساس قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کلیه اقدامات متجاوزانه جمع آوری و رفع شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا