فرهنگ و هنر

آزاده صمدی دوباره تهیه‌کننده تئاتر شد :: افق میهن

آزاده صمدی که در کنار بازیگری در مدیوم‌های مختلف، گاهی به عنوان تهیه‌کننده با برخی تولیدات تئاتری نیز فعالیت می‌کند، اخیراً مسئولیت تولید یک تئاتر جدید را بر عهده گرفته است.

به گزارش افق میهن، این نمایش «ورق الخیال» نام دارد و به زودی به کارگردانی اسماعیل گورجی در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود.

متن این نمایش را محمدصادق گلچین اعرافی نوشته و اسماعیل گرجی بازیگر سرشناس تئاتر آن را کارگردانی کرده و یکی از نقش های آن را ایفا می کند. عبدالحمید گودرزی، علی محمودی، محمدصادق گلچین اعرافی، ایمان صیاد برهانی دیگر بازیگران این نمایش هستند.

گلچین عارفی، آزاده صمدی و اسماعیل گرجی پیش از این در نمایش «النده نازنین» با هم همکاری داشتند. نمایشی که در تابستان ۱۴۰۱ در تالار چارسو مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه رفت. متن این نمایش را محمدصادق گلچین عارفی نوشته که محمد برهمانی کارگردانی آن را بر عهده داشته و آزاده صمدی و اسماعیل گورجی در آن بازی کرده اند.

صمدی پاییز سال گذشته تهیه کننده دور دوم اجراهای نمایش «آوینیون» به نویسندگی و کارگردانی حسن معینی بود.

او اکنون با تهیه کنندگی نمایش «ورغ الخیال» تجربه دیگری در عرصه تولید تئاتر دارد.

این نمایش قرار است از ۲۸ شروع شود مرداد اجرای خود را در سالن استاد سارقیان ایرانشهر آغاز می کند.

آزاده صمدی و اسماعیل گرجی پیش از این در نمایش «رئالیسم مصنوعی» به کارگردانی ایمان اسکندری که در تابستان ۱۴۰۱ روی صحنه رفت در همین تئاتر بازی کردند.

سایر اعضای تیم اجرایی نمایش «ورق الخیال» به شرح زیر است:

دستیار کارگردان، برنامه ریز، مدیر تولید: مصطفی صابونی، صدابردار، آهنگساز: بابک کیوانی، طراح صحنه و لباس: کوشنا شاهرخی، طراح نور: داوود ملک، طراح پوستر، بروشور: سیامک پورجبر، طراح صحنه: اسماعیل گرجی، منشی صحنه: رها امامی طراح گریم: سارا حسنی، عکاس: شاهین آزما، عکس، فیلم تبلیغاتی: آرش وکیل زاده، مدیر صحنه: الیاس طاهرقاسمی، سرمایه گذار: بنیامین آقامحمدی.

در خلاصه این نمایش آمده است: زندان بدون زندان بی معناست.

نمایش ورغ الخیال از ۲۸ مرداد هر شب ساعت ۱۹:۰۰ به مدت ۹۰ دقیقه در سالن استاد تئاتر ایرانشهر روی صحنه می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا