ترندهای روز

آزادی مظنون به قتل اشتباهی بعد از ۱۷ ماه

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

در این پرونده مردی که ۱۷ ماه در بازداشت به سر می برد، پس از اینکه مشخص شد وی نقشی در قتل ندارد، آزاد شد و ماموران به سراغ متهمان بعدی رفتند.

بر اساس محتویات این پرونده که از لرستان به تهران آمده، قتلی در شهریور در سال ۱۴۰۰ در لرستان اتفاق افتاد و جسد سوخته مرد ناشناس کشف شد و در بررسی های بیشتر مشخص شد که وی بر اثر اصابت گلوله کشته شده و سپس جسد برای رفع آثار جنایت سوخته و جسد سوخته به آنجا منتقل شده است.

بعداً خانواده ای به پزشکی قانونی مراجعه کردند و جسد را یکی از اعضای خانواده خود معرفی کردند. با شناسایی هویت مقتول، تحقیقات جنایی وارد مرحله بعدی شد و چند مظنون شناسایی شدند. در نهایت یکی از بستگان مقتول که با وی اختلاف داشت به عنوان مظنون اصلی قتل دستگیر شد اما پس از ۱۷ ماه مشخص شد دستگیری وی اشتباه بوده و به همین دلیل آزاد شد.

به این ترتیب تحقیقات تقریباً به نقطه صفر بازگشت و شناسایی مظنونان احتمالی این قتل بار دیگر در دستور کار ماموران پلیس آگاهی لرستان قرار گرفت. بعداً یکی از دوستان مقتول به عنوان مظنون شناسایی شد و این مظنون جدید در روزهای اخیر به همراه خواهرزاده اش در تهران دستگیر شد. این مظنون در بازجویی ها گفت: با مقتول اختلاف داشتم اما قصد کشتن او را نداشتم.

در هر صورت این متهم برای تکمیل تحقیقات به شهرستان محل قتل اعزام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا