فرهنگ و هنر

آزادی ۱۱۰ زندانی غیرعمد از سوی محسن چاوشی :: افق میهن

آخرین اقدام انسان دوستانه محسن چاوشی; هنرمند کشورمان زمینه ساز آزادی ۱۱۰ زندانی غیرعمد در روز عاشورا شد.

به گزارش افق میهن، عاشورای امسال در فهرست فعالیت های عام المنفعه آحاد مردم و هیئت حسینی، آنچه بیش از همه به چشم می خورد، تلاش بی وقفه محسن چاوشی بود؛ در سال ۱۳۸۵، ۱۳۹۷، ۱۳۸۸، ۱۳۸۸، ۱۳۸۸، ۱۳۸۸، ۱۳۸۸، ۱۳۸۸، ۱۳۸۸. وی از هنرمندان سرشناس کشور بود که در پی آن در مدت کوتاهی پس از تماس آقای خاص روز موسیقی ایرانیان به حمایت از ۱۱۰ محکوم مالی پرداختند و به دلیل جرائم غیرعمد به پرداخت دیه محکوم شدند. میلیون ها تومان کارستان کردند.

با واریز فالوورهای این هنرمند در شبکه اجتماعی موجودی ۱۱۰ پرونده ارسالی متقاضیان تحت حمایت ستاد مردمی دیه تامین شد و در روز عزاداری عاشقان حسینی بسیاری از خانواده های نیازمند نتوانستند. منتظر باشید تا خبر آزادی اولیای دم و چند نفر از اعضای خانواده را بشنوید که چون نخواستند در دام افتاده بودند، ترکید و اشک شوق از چهره فرزندان و همسرانشان جاری شد.

به همت ستاره واقعی و محبوب فرهنگ کشور در دهمین روز از ماه محرم الحرام مردان و زنان دربندی از هفت استان چهارمحال و بختیاری، گیلان، مازندران، خراسان جنوبی، کرمان، کردستان و آذربایجان شرقی شرایط استخراج آنها در تکیه کوچیک فراهم شد و تعداد زیادی از آنها با کمک مالی محسن چاوشی همچنان آزاد هستند و تعداد کمی نیز آخرین مراحل اداری را طی می کنند تا سرانجام از زندان آزاد شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا