ترندهای روز

آزار شیطانی زنی که از لج شوهرش سوار ماشین مرد غریبه شد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

کنارش نشستم و در حین معرفی از او پرسیدم که آیا دوست دارد دلیل بازگشتش را به پلیس بگوید تا در قالب یک داستان برای آموزش شهروندان استفاده کنم.

زن آهی کشید و گفت: داستان مرا منتشر می کنی؟

من گفتم بله.

گفت: حتما این کار را بکنید تا همه بخوانند و از داستان زنی مثل من که در یک لحظه زندگی مشترک و آینده اش را بر اثر لجبازی کودکانه سوزاند، یاد بگیرند.

چند شب پیش من و همسرم به یک جمع خانوادگی رفتیم. در مهمانی به خاطر برخی رفتارها و حرف های همسرم عصبانی شدم. بعد از اینکه مهمانی تمام شد و به خانه رفتیم، با همسرم سر و صدا و دعوا کردم، او به جای اینکه مرا آرام کند، شروع به دعوا و داد و بیداد کرد.

بالاخره آنقدر دعوایمان بالا گرفت که تهدید کردم ماشین را متوقف می کنم تا پیاده شوم وگرنه خودم را از ماشینش بیرون می اندازم. ماشین را نگه داشت و من پیاده شدم و کنار خیابان ایستادم تا تاکسی بگیرم.

همسرم هر چقدر اصرار کرد و از من خواست که برگردم، قبول نکردم و از او دوری کردم. در همان ترافیک یک ماشین گران قیمت جلوی من ایستاد و در یک لحظه فقط به فکر کوتاهی همسرم افتادم و بدون در نظر گرفتن عواقب کارم سوار ماشین غریبه شدم.

آن شب مرد غریب مرا به خانه مجردی خود برد و بارها مورد آزار او و هم خانه اش قرار گرفتم و فردای آن روز با آبروریزی و زخمی مرا رها کردند.

من نمی توانم کسی را به جز خودم مقصر این حوادث بدانم. من حتی نمی خواهم به خانه برگردم. به خاطر یک تصمیم احساسی و عجولانه زخم عمیقی بر جسم و روحم زدم و زندگی مشترک و آینده ام را نابود کردم.

می دانم که آزاردهنده توسط همکاران شما گرفتار می شود و مجازات می شود، اما چیزی در زندگی من تغییر نمی کند. من به خاطر تصمیم اشتباهم زندگی حال و آینده ام را از دست دادم.

نظریه تخصصی

بدون شک هر زوجی با هر درجه ای از عشق و علاقه به یکدیگر به دلایل مختلف در طول زندگی مشترک با چالش هایی مواجه می شوند.

نکته مهم در این مواقع برخورد عاقلانه با مسائل و مشکلات و رسیدن به راه حل مناسب است.

متأسفانه اغلب زوج هایی که از نظر ذهنی و فکری نابالغ مانده اند و بچه ها، در برخورد با کوچکترین مسئله و شکست، بحث کوچکی را تبدیل به یک جنگ تمام عیار می کنند و برنده می پندارند که تهمت و تحقیر و تهدید می کند. اکثر. او پیشنهاد دیگری خواهد داد.

غافل از اینکه این نوع رفتارها باعث دوری از یکدیگر می شود و تاریکی و ناراحتی برای همیشه جایگزین عشق از دست رفته می شود.

بر این اساس بهتر است با توجه به شرایط زندگی و شخصیت همسرتان تصمیم عاقلانه ای بگیرید که در نهایت منجر به جذب او به کانون خانواده می شود و از طرد شدن از کانون خانواده جلوگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا